تعیین سطح رایگان اسپیکینگ آیلتس

تعیین سطح رایگان اسپیکینگ آیلتس

تعیین سطح رایگان اسپیکینگ آیلتس

تعیین سطح رایگان اسپیکینگ آیلتس

تعیین سطح رایگان اسپیکینگ آیلتس از خردادماه سال 1395 به همراه بسیاری دیگر از سرویسها از طرف ielts2 به تمامی عزیزان علاقمند ارایه میشود. برای این منظور کانال تلگرام ما را دنبال کرده و پست مربوط به سوالات تعیین سطح را بررسی بفرمایید. لینک مستقیم این پست در زیر درج شده است. اطلاعات مربوط به چگونگی انجام کار و رکورد فایل صوتی در همین نشانی در دسترس هست. 

https://t.me/ielts2com/7818

.

اگر به هر دلیل موفق به دریافت سوالات تعیین سطح نشدید لطفا به این شماره در تلگرام  پیام ارسال بفرمایید تا سوالات برای شما ارسال شود:

09107751201

.

دانلود منابع آموزشی اسپیکینگ آیلتس 

عزیزان اگر قصد پیشرفت در مهارت اسپیکینگ آیلتس را دارند بجز دوره های خصوصی اسپیکینگ آیلتس استاد زهرا امیدی که هم به صورت جنرال و هم به صورت تخصصی آیلتس برگزار میشود، منابع رایگان زیادی را برای شما عزیزان در کانال دانلود تلگرام در دسترس قرار داده ایم. 

از این منابع میتوان به آموزش ویدئویی رایگان اسپیکینگ آیلتس توسط استاد سایمن، کتاب های سمپل اسپیکینگ آیلتس همراه با جواب برای سال 2022 از ماکار و کتاب اکچوال و همچنین فایل های صوتی کتاب اکچوال اشاره کرد. 

تمامی این منابع به صورت رایگان و با لینک مستقیم در کانال دانلود ما به این نشانی در دسترس هست: https://t.me/ielts2download

.

همچنین پیشنهاد میکنیم نگاهی به چند محتوای آموزشی پربازدید ما داشته باشید: 

از سطح مقدماتی تا نمره 7 آیلتس چقدر زمان لازم هست؟

آموزش رایگان گام به گام رایتینگ آیلتس تسک 2

هزینه آزمون آیلتس به دلار چقدر هست؟

.

سمپل نمره 8 اسپیکینگ آیلتس – مهندس ابوالقاسمی

.

در پایان مجموعه بیش از یک هزار فایل صوتی ارزشمند سمپل نمره 8 به همراه متن برای خریداری موجود هست که در صورت نیاز میتوانید به شماره ای که در آگهی درج شده پیام ارسال بفرمایید: 

.

موفق باشید ❤️