نمونه سوالات آزمون آیلتس pdf – تا 2024

نمونه سوالات آزمون آیلتس pdf - تا 2024

نمونه سوالات آزمون آیلتس pdf – تا 2024

نمونه سوالات آزمون آیلتس pdf – تا ژانویه 2024

در این بخش بایگانی آخرین نمونه سوالات رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس (سال 2016 تا ژانویه سال 2024 تقریبا برابر 1395 تا بهمن ماه 1402) گزارش شده توسط شرکت کنندگان در آزمون های رسمی آیلتس از سراسر جهان برای دانلود به صورت فایل pdf در دسترس عزیزان قرار داده میشود. همچنین منابعی که جدیدا در فهرست بهترین رفرنس های خودخوان آیلتس در سال 2024 مطرح هستند مثل سوالات اپلیکیشن آیلتس Assistant و هچنین سوالات سنترهای ایرانی آیلتس در سال های جدید هم در همین صفحه به صورت پیوسته به روز رسانی میشوند.

.

✅ دانلود pdf جدیدترین سوالات اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس سراسر جهان از جون 2017 تا ژانویه 2024

دانلود سوالات اسپیکینگ / دانلود سوالات رایتینگدانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود فایل pdf مربوط به 1300 صفحه سمپل های ارزشمند اپلیکیشن آیلتس Assistant مربوط به ژانویه 2024 (دی ماه 1402)

لینک دانلود

.

✅ دانلود pdf جدیدترین سوالات واقعی اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس  سنترهای ایرانی – (اختصاصی www.ielts2.com)

دانلود سوالات بهار 1402 / سوالات تابستان 1402 / دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود 3000 صفحه در جدیدترین آپدیت 2023 سوال و جواب های اپ IELTS Speaking Assistant بارها تکرار شده در آزمون های اصلی ایران – تا پایان ماه آگست(6 شهریور 1402)

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود 570 صفحه از سوالات اسپیکینگ آیلتس پیشبینی شده در اپلیکیشن IELTS Assistant همراه با پاسخ – بارها تکرار شده در آزمون های اصلی ایران (تابستان 2021 تا تابستان 2022)

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود pdf مجموعه 150 صفحه ای سوالات اسپیکینگ آیلتس سراسر جهان سال 1401 تا اردیبهشت 1402

لینک دانلود / لینک دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود pdf آخرین نمونه سوالات آیلتس سال 2017/ 1396 و سال 2016/سال 1395

دانلود سال 2017 / دانلود فایل اول سال 2016 / دانلود فایل دوم سال 2016

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com 

.

منبع این سوالات اسپیکینگ و رایتینگ چیست؟

برخی وبسایت های معتبر اما غیر رسمی آیلتس از سال ها قبل از تمامی شرکت کنندگان در این آزمون درخواست کردند سوالات روز آزمون خود را تا جایی که به خاطر میاورند بازگو کنند و اقدام به انتشار رایگان تمامی این سوالات کردند. در سال های اخیر به ویژه از سال 1395 و با فراگیر تر شدن تلگرام و شبکه های اجتماعی، همین اتفاق در بخش فارسی زبان هم افتاد و با تلاش برخی به ویژه سایت www.ielts2.com حجم بزرگی از این سوالات برای دانلود رایگان به صورت فایل های pdf فراهم شد. صفحه پیش رو کوشش کرده تمامی این فایل ها را به صورت رایگان به علاقمندان ارایه کرده و جدیدترین آپدیت ها را هم اضافه کند.

.

بهترین منابع خودخوان اسپیکینگ آیلتس در سال 2024

بهترین منابع و کتاب های خودخوان آیلتس هرساله به همراه لینک دانلود رایگان در سایت www.ielts2.com در دسترس علاقمندان گرامی قرار میگیرند. در آغاز سال 2024 هم این فهرست به همراه توضیحات کامل صوتی به روز رسانی شد و برای دانلود در دسترس قرار گرفت. در میان محبوبترین و معتبرترین منابع موجود در این سال میتوان به سوالات اپلیکیشن آیلتس اسیستنت، کتاب های دوره ای اکچوال و ماکار، کتاب Speaking Maximiser دکتر معمارزاده، خودآموزهای جامع ویدیویی آیلتس سایمون و دیگر مدرسان، کتاب های اسپیکینگ کالینز و دیگر منابع اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا صفحه مربوطه را مطالعه بفرمایید.

.

نمونه سوالات آیلتس با جواب pdf

یکی از سوالاتی که برای زبان آموزان مطرح است در دست داشتن منابعی همراه با جواب برای جدیدترین سوالات اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس هست. بدون شک جدیدترین و معتبرتین نمونه سوالات آیلتس با جواب pdf همان سری کتاب های تست کمبریج ایلتس هست که تا سال 2024 مجموعا 18 جلد از آن منتشر شده و معتبرترین تست ها را هم شامل میشود. در فهرست بهترین منابع سایت www.ielts2.com که در بالا به آن اشاره شد جلد های 9 تا 19 بعنوان منابع پیشنهادی در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم صفحه بهترین منابع را مطالعه و بررسی بفرمایید.

با اینحال اگر دنبال 1000 نمونه استاندارد رایتینگ تسک 1 آکادمیک pdf و 1000 سوال استاندارد تسک 2 آیلتس آکادمیک و جنرال با جواب pdf هستید لطفا صفحه های مربوطه در همین سایت را بررسی بفرمایید.

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf

در میان منابع بالا برای نمونه سوالات اسپیکینگ ایلتس با جواب pdf میتوان به سوالات اپلیکیشن اسیستنت اشاره کرد و بقیه منابع فقط شامل نمونه سوالات هستند. اما از بهترین کتاب های نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf که به صورت دوره های منتشر میشود کتاب آیلتس اسپیکینگ ماکار هستند که سالانه چندین بار منتشر میشود. این کتاب ها شامل صدها نمونه سوال نزدیک به ازمون آیلتس همراه با پاسخ های استاندارد هستند. کتاب های اکچوال اسپیکینگ هم از منابع ارزشمند برای زبان آموزان خودخوان هستند که باز هم به صورت رایگان در دسترس هست. سمپل های غیر رایگان زیادی هم توسط مدرسان آیلتس گردآوری یا تولید شده که در کانال های پریمیوم ایشان در دسترس هست. تمامی منابع معرفی شده در این قسمت را میتوانید در فهرست بهترین منابع آیلتس سال 2024 بررسی کرده و دانلود بفرمایید.

✅ 1000 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب پارت 1 2 3 pdf

.

نمونه سوالات آزمون آیلتس pdf همراه باشید

کانال دانلود منابع آیلتس تلگرامی ما (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس  (https://t.me/ielts2Group) برای دریافت جدیدترین منابع و آگاهی از آخرین اخبار در زمینه آیلتس و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و تعیین سطح رایگان اسپیکینگ شما در دسترس می باشند.