نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب pdf

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب pdf

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب pdf

1000 نمونه سوال ریدینگ آیلتس با جواب pdf

رویهمرفته با 14 نوع سوال مختلف در ریدینگ آیلتس چنرال و آکادمیک ممکن است روبرو شوید که در پست و آموزش هایی جداگانه در همین سایت به صورت کامل توضیح داده شده اند. در این صفحه در بخش نخست کوشش کرده ایم 1000 نمونه سوال ریدینگ آیلتس جنرال و آکادمیک با جواب برای دانلود pdf را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم و در ادامه تصویر صد ها سمپل ریدینگ استاندارد از معتبرترین کتاب های کمبریج ایلتس و دیگر منابع آموزشی برای تست زنی آنلاین در دسترس می باشد. 

برای اطلاع از فهرست کامل بهترین نمونه سوالات 4 مهارت آیلتس و دانلود آن ها به صورت رایگان پیشنهاد میکنیم حتما از فهرست بهترین منابع آیلتس آپدیت سال 2024 بازدید بفرمایید.

.

مجموعه اول: نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب pdf سری کتاب های کمبریج آیلتس

بدون شک معتبرترین نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب استاندارد را میتوانید تنها در سری کتاب های کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18 پیدا کنید. بعضی مدرسان آیلتس باور دارند کتاب های جلد 8 و قبل تر این فهرست از نظر طراحی با تست های امروزی تفاوت هایی دارند و بنابراین بهتر است با این جلدها تمرین یا انجام نشود یا تمرین در حداقل خود باشد. دانلود سری کتاب های کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18 همراه با فایل های صوتی که شامل صدها مجموعه از نمونه سوالات رایگان آیلتس pdf هست در لینک مربوطه در همین سایت امکان پذیر می باشد. 

کتاب های کمبریج آیلتس

مجموعه دوم: نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب pdf سری کتاب های آموزشی آیلتس

مجموعه پیشنهادی دوم ما شامل معتبرتین کتاب های آموزشی آیلتس از انتشارات کمبریج و دیگر نام های بزرگ هست که ضمنا آموزش اصول ریدینگ ایلتس تست های زیادی شامل نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب تشریحی در دسترس قرار داده اند.

کتاب Official Cambridge Guide

برای مثال کتاب دانلود کتاب Official Cambridge Guide to IELTS هم شامل آموزش کامل 4 مهارت آیلتس و هم شامل 8 سری تست کامل آیلتس منجمله مهارت ریدینگ و نمونه سوالات آن و پاسخ تشریحی می باشد.

کتاب New Insight into IELTS

دانلود کتاب New Insight into IELTS این امکان را به شما میدهد که تک تک مهارت های آیلتس را به صورت تفکیک شده بررسی کنید و نمونه سوالات زیادی در سطح پیشرفته و آیلتس با پاسخنامه تشریحی در دسترس قرار میدهد.

کتاب Mindset for IELTS

اگر سطح شما بالا نیست، دانلود کتاب Mindset for IELTS در 4 سطح  و دانلود کتاب Complete IELTS در 3 سطح این امکان را به شما میدهد تا از سطحی پایین تر، برای مثال نمره 4 تا 5 آیلتس کار را آغاز کنید و همین نمونه تست های ریدینگ را به صورت ساده شده همراه با پاسخ تمرین بفرمایید.

کتاب Objective IELTS

آخرین مجموعه های پیشنهادی ما شامل کتاب Objective IELTS Intermediate/Advanced برای دانلود هست که تست های فوق العاده ارزشمند و با کیفیتی همراه با جواب تشریح را در خود جای داده و در پایان دانلود کتاب IELTS Plus 3 این امکان را به شما میدهد تا با 7 تست جدی و حرفه ای در سطح کمبریج آیلتس ها و کاملا نزدیک به آزمون اصلی تمرین کرده و نکات اصلی و استراتژی های پاسخگویی را مرور کنید.

کتاب Get Ready for IELTS Reading

اما یکی از بهترین منابع نمونه سوالات ریدینگ آیلتس pdf با جواب در سطح پایین تر در حدود A2 تا B1 کتاب Get Ready for IELTS Reading انتشارات کالینز هست که همانطور که از اسم آن مشخص هست اختصاصا برای آزمون آیلتس اما در سطح پایین تر طراحی شده است. خوشبختانه دانلود تمامی مهارت های سری کتاب های Get Ready for IELTS در همین سایت به صورت رایگان و مستقیم امکانپذیر هست.

برای عزیزانی که برای آزمون آیلتس آماده میشوند در سطح بالاتر حدود نمره 6 تا بالای 7 آیلتس (B2 تا C1) کتاب  Mindset for IELTS، کتاب Official Cambridge Guide to IELTS، کتاب New Insight into IELTS، کتاب Complete IELTS در 3 سطح، و کتاب Objective IELTS Intermediate/Advanced را پیشنهاد میکنیم. برای دانلود تمامی این منابع لطفا صفحه فهرست بهترین منابع خودخوان آیلتس برای سال 2024 را دنبال بفرمایید.

.

توضیحات استاد ابوالقاسمی درباره نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب pdf

شنیدن همین توضیحات با حجم کم به صورت صوتی:

.

معرفی بهترین منابع نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب

صفحه پیش رو شامل نمونه سوالاتی برای تمرین در کلاس های آیلتس مهندس ابوالقاسمی هست که به توجه به سطح زبان آموز و خطاهای ایشان توسط مدرس تعیین شده و خطاها و روش پیدا کردن پاسخ صحیح توسط ایشان مشخص میشود. اگر سطح شما پایین تر از B2 یا نمره 5.5 آیلتس هست احتمالا این سوالات برای شما بسیار دشوار خواهد بود پیشنهاد میکنیم از دیگر منابع ساده تر در این زمینه استفاده بفرمایید.

.

Cambridge IELTS 9 – Test 1

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب
.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب
.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب
.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 Cambridge IELTS 9 – Test 2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Cambridge IELTS 9 – Test 3

.

.

.

.

.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب

.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب

.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب

.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب

.

.

.

.

.

.

Cambridge IELTS 9 – Test 4

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تست های دشوار ریدینگ آیلتس

.

.

گلچینی از تست های جنرال کمبریج آیلتس 9 برای تمرین:

Cambridge IELTS 9 – General Tests

.

.

.

.

.

.

.

.

Cambridge 10 Test 1

.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس جنرال

تست شانزدهم

.

تست هفدهم

.

تست هجدهم

.

تست نوزدهم

.

.

تست بیستم

.

تست بیست و یکم

.

تست بیست و دوم

.

تست بیست و سوم

.

درباره تست های ریدینگ کمبریج آیلتس

تست های کمبریج آیلتس در میان تمامی آزمون های بین المللی به دشوار بودن معروف هستند و بسیاری از افرادی که حتی با آزمون آیلتس آشنایی ندارند دورادور از درجه سختی این بخش از آزمون آیلتس چیزهایی شنیده اند. برعکس بسیاری از آزمون ها که با متن های ساده شده سر و کار دارند، تست های کمبریج بسیار نزدیک به مقالات مجلات علمی هستند و متن های آن ها آنچنان ساده و ملایم شده نیست. برای پاسخگویی به این تست ها به مجموعه زیادی از مهارت ها و دایره لغات گسترده و درک عمیقی از مطالب نیاز هست. به خصوص برای رسیدن به نمره های بالاتر این آزمون به هزاران ساعت تمرین نیاز هست و معمولا برای نمره 7 میبایست سال ها زمان صرف شود.

اطلاعات زیادی در این خصوص در سایت www.ielts2.com در دسترس هست که میتوانید با جستجوی ساده اینترنتی به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید.

.

نمونه سوالات ریدینگ آیلتس با جواب – پایان مطلب

سوالات خود را درباره تمامی تست ها از ما در گروه تلگرامی ielts2 به نشانی (https://t.me/ielts2group) بپرسید.