هزینه آزمون آیلتس 2022 به دلار

هزینه آزمون آیلتس 2022 به دلار

هزینه آزمون آیلتس 2022 به دلار

هزینه آزمون آیلتس 2022 به دلار

به استناد وبسایت مرجع ielts.org قیمت امتحان آیلتس در سال 2022 برابر با $245–255 دلار آمریکا هست که در کشورهای مختلف این مبلغ ممکن است کمی متفاوت باشد. 

منبع: https://www.ielts.org

.

مقایسه قیمت آزمون آیلتس در کشورهای مختلف

با توجه به علاقه زبان آموزان عزیز به برگزاری امتحان آیلتس در کشورهای مختلفی مثل امارات، ارمنستان، ترکیه و دیگر کشورهای همسایه در ادامه این پست نگاهی به قیمت های آزمون آیلتس در سال 1401 در این کشورها هم خواهیم داشت. دقت بفرمایید که قدرت ریال در برابر واحد پول هر یک از کشورها از یک سو و هزینه آزمون آیلتس به دلار در هر یک از این کشورها از سوی دیگر باعث میشود قیمت ها معمولا تفاوت چشمگیری داشته باشند.

در تاریخ 23 می سال 2022، قیمت آزمون آیلتس عادی در شهر استامبول ترکیه به استناد سایت رسمی بریتیش کانسل، برابر با 1950 لیر ترکیه  و قیمت هر لیر برابر با 1940 تومان می باشد. پس قیمت نهایی آزمون برابر خواهد بود با 3 میلیون و 783 هزار تومان

.

در کشور امارات قیمت آزمون آیلتس عادی، برابر با 1170 درهم امارات و هر درهم برابر با 7800 تومان می باشد. پس قیمت نهایی آزمون برابر خواهد بود با 9 میلیون و 126 هزار تومان

.

در کشور ارمنستان هزینه آیلتس برابر با 100 هزار درام ارمنستان و هر درام برابر با 67 تومان می باشد. پس قیمت نهایی آزمون برابر خواهد بود با 6 میلیون و 700 هزار تومان

.

لینک کامل تمامی منابع: اینجا

.

هزینه آزمون آیلتس ایرسافام

در همین تاریخ در ایران قیمت آزمون برابرست با 6 میلیون و 151 هزار تومان این هزینه در تمامی سنتر ها و تمامی شهرها برابر هست اما استعلام ما از سنتر ایرسافام و برای آیلتس عادی(نه UKVI و نه LifeSills) بوده است. 

.

افزایش قیمت آزمون آیلتس

آزمون آیلتس با توجه به افزایش پیوسته و ناگهانی قیمت دلار از سال 1397 به این سو در چند نوبت با افزایش های ناگهانی و باورنکردنی همراه بود و در نهایت بعد از افزایش حدود 10 برابر به نظر میرسد روی عدد 6 میلیون و 151 هزار تومان توقف کرده باشد. اما با توجه به چشم انداز اقتصادی ایران در سال 1401 دور از ذهن نیست که در این سال باز هم به دنبال افزایش قیمت دلار، قیمت امتحان آیلتس هم افزایش یا افزایش هایی را تجربه کند. 

.

هزینه آزمون آیلتس سازمان سنجش

برای بررسی فهرست کامل موسسات رسمی و مجاز برگزار کننده آزمون آیلتس و اطلاعات تکمیلی مثل شماره تماس و نشانی این مراکز در تمامی شهر ها(تهران، اصفهان، اهواز، شیراز، زنجان، ساری، تبریز، رشت، مشهد، کرج، کرمان) میتوانید از این لینک برای دسترسی به سایت رسمی سازمان سنجش استفاده بفرمایید: 
https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=7&id=1574

.

عزیزان امیدواریم اطلاعات این پست برای شما سودمند بوده باشد. حتما سوالات خود را برای ما کامنت بفرمایید و پست های بعدی ما در خصوص نحوه ثبت نام آزمون آیلتس، اعتراض به نمره، نحوه دریافت نتیجه آزمون، آموزش رایگان هر 4 مهارت، آزمون های آزمایشی آیلتس و نحوه محاسبه معدل آیلتس و اطلاعات دیگر در خصوص آین آزمون در سایت یا کانال تلگرام به نشانی https://t.me/ielts2com با ما همراه باشید. 

موفق باشید ❤️