نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf

1000 نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf پارت 1 2 3 

در این صفحه مجموعه ای از 1000 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب های استاندارد pdf برای پارت اول، دوم و سوم اسپیکینگ آیلتس ارایه شده که به صورت pdf رایگان قابل دانلود می باشد. امکان شنیدن مستقیم نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس پارت 1 در همین صفحه وجود دارد. سوالات آیلتس با پاسخ تشریحی برای نمره 7 و بالاتر را میتوانید در فهرست بهترین منابع آیلتس ما دانلود بفرمایید.

همچنین ویدیوی نمونه ازمون اسپیکینگ ایلتس نمره 9 که به صورت رسمی توسط idp منتشر شده را در پایان همین صفحه مشاهده بفرمایید.

.

✅ دانلود pdf مجموعه 500 نمونه سوال رایج اسپیکینگ آیلتس با جواب نمره 9 (Part 1/2/3)

لینک دانلود رایگان / دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود pdf مجموعه 1300 صفحه از جدیدترین سمپل های اسپیکینگ آیلتس (Part 1/2/3) تا ژانویه 2024 (بهمن 1402)

لینک دانلود

.

✅ دانلود pdf کتاب 220 صفحه ای از متداول ترین سوالات اسپیکینگ آیلتس همراه با فایل صوتی (Part 1/2/3) تنظیم شده توسط اگزمینر آیلتس

لینک دانلود / دانلود فایل صوتی

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود 1000 سمپل صوتی نمونه اسپیکینگ آیلتس 8 رکورد مهندس ابوالقاسمی پارت 1، 2 و 3 (اختصاصی ielts2.com)

لینک دانلود رایگان / دانلود Text پارت 1 / دانلود Text پارت 2

🔓 گذرواژه: 1367ColdFlame@@##1367

.

درباره نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – پارت 1

در اینجا بخش اول از 200 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب که به صورت صوتی در دسترس عزیزان می باشد در دسترس قرار داده شده. بدلیل حجم زیاد مجموعه فایل ها، دیگر بخش ها در صفحات جداگانه قرار داده شده است اما مجموع 50 نمونه سوال پارت اول با جواب های سطح نمره 8 در دسترس می باشند که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند:

1 – What is your full name please?

.

2 – Where were you born?

.

3 – Did you grow up in Tehran?

.

4 – Tell me about your daily routine?

.

5 – What do you like/dislike about your daily routine?

.

6 – Where did you learn English?

.

7 – Have you ever lived in an English speaking country?

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – موضوع Home & Accommodation

11 – What’s your house or apartment like?

.

12 – Do you like where you live?

.

13 – What do you like/dislike about your house?

.

14 – How long you have lived in your present accommodation?

.

15 – Do you like living in a house or a flat?

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – موضوع Job & Occupation

16 -What do you do?

.

17 -Are you employed?

.

18 -Do you have a part time or a full time job?

.

19 -What do you do exactly?

.

20 -Where do you work?

.

آشنایی با فرمت مصاحبه آیلتس در روز آزمون

اینفوگرافیک بخش های اصلی آزمون اسپیکینگ آیلتس

برای دیدن جزئیات اینفوگرافی روی عکس کلیک کنید.

در این اینفوگرافی که توسط سایت www.ielts2.com و زیر نظر مهندس ابوالقاسمی با نمره 8.5 اسپیکینگ آیلتس طراحی شده است به معرفی بخش های اصلی اسپیکینگ آیلتس و نکته های آن پرداخته شده است. سوالات احتمالی خود را در گروه آیلتس ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2group) مطرح بفرمایید.

.

آشنایی با فرمت آزمون اسپیکینگ آیلتس

در آیلتس کاغذی مصاحبه آیلتس معمولا در روز جداگانه و در آیلتس کامپیوتری در همان روز امتحان و بعد یا قبل از دیگر مهارت ها برگزاری میشود. این آزمون همانطور که در اینفوگرافیک بالا مشخص هست در 3 بخش برگزار میشود و در اتاق آزمون تنها اگزمینر یا ممتحن و آزمون دهنده یا Candidate حضور دارند.

.

آشنایی با پارت اول اسپیکینگ آیلتس

در پارت اول اسپیکینگ آیلتس سوالات بسیار ساده ای همچون محل زندگی، نوع تفریحات، نوع شغل، علایق شخصی و دیگر تاپیک های بسیار ساده مورد سوال قرار میگیرند و نیازی هم به ارایه یک پاسخ طولانی نیست. کوشش کنید برای پاسخ های کوتاه 2 تا 4 جمله ای که در 10 ثانیه بعنوان پاسخ را ارایه کنند تمرین کنید. این بخش معمولا 3 تا 4 دقیقه طول میکشد اما اندازه آن ثابت نیست. همچنین در این بخش بیشترین امکان برای حدس زدن سوالات و آمادگی کامل پیش از روز آزمون وجود دارد و با تمرین کافی میتوان تقریبا برای 100% سوالات آمادگی کامل داشت.

 pdf اسپیکینگ آیلتس

سوالاتی که در تصویر بالا مشخص هست از رایج ترین نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس در بخش اول در زمینه موسیقی هست. با نگاهی کوتاه میتوان متوجه شد پاسخدهی به این سوالات چالش زیادی ندارد و ضمنا پاسخی کوتاه مد نظر اگزمینر هست.

.

آشنایی با پارت دوم اسپیکینگ آیلتس

بعد از طرح چند سوال و پاسخدهی آن ها توسط اگزمینر، ایشان یک کارت کوچک همراه با یک تکه کاغذ و مداد در دسترس شرکت کننده قرار میدهد و از ایشان می خواد محتوای کارت را بررسی کرده و برای پاسخگویی به آن آماده شود. این کارت که Task Card، Topic Card یا Cue Card نامیده میشود معمولا حاوی 3 تا 4 سوال در مورد یک موضوع مشخص می باشد. اگزمینر در این مرحله به شرکت کننده اعلام میکند که 1 دقیقه زمان خواهد داشت برای پاسخگویی آماده شود و 2 دقیقه زمان خواهد داشت به سوالات کارت پاسخ دهد. در همینجا نمونه ای از یک تاپیک کارت استاندارد آیلتس از سری کتاب های کمبریج آیلتس آورده شده است

200 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب

هم در زمان آماده شدن 1 دقیقه ای برای پاسخگویی و هم در حین پاسخ کارت و نوشته هایی که بر روی تکه کاغذ مینویسید در دسترس شما خواهد بود. این بخش ممکن است چالش زیادی داشته باشد. در این بخش نباید کلی گویی کرد و میبایست دقیقا در مورد سوالی که پرسیده شده صحبت کرد. تاپیک ها میتواند شامل Free Time ،Work، Travel، School و بسیاری از دیگر تاپیک ها باشد. یکی از بهترین دسته بندی ها برای این سوالات را با دانلود مجموعه ویدیوهای سایمون از اگزمینر های آیلتس در دسترس خواهید داشت.

آغاز ارایه پاسخ در پارت دوم اسپیکینگ آیلتس

بعد از 2 دقیقه پاسخ به این سوال اگزمینر سوالاتی در خصوص همین تاپیک مطرح خواهد کرد که به آن ها Follow up Questions گفته میشود. برای مثال اگر در مورد “شهری که قصد دارید در آینده به آن مسافرت کنید” از شما پرسیده میشود که آیا این شهر در میان مردم کشور شما محبوب هست یا آیا فکر میکنید در آینده نظر شما در این خصوص عوض شود و دیگر سوالاتی اینچنین. بعد از پاسخ به این سوال اگزمینر کارت و یادداشت ها را از شما گرفته و بخش سوم اسپیکینگ آغاز میشود.

پارت دوم معمولا 3 تا 4 دقیقه طول خواهد کشید اما باز هم این زمان ثابت نیست و ممکن است به صلاحدید اگزمینر کوتاه تر یا طولانی تر باشد. دسته بندی هایی در خصوص انواع سوالات ممکن در پارت دوم اسپیکینگ آیلتس هم انجام شده که بهترین آن ها در آموزش های استاد سایمون که لینک آن در بالا قرار داده شده در دسترس هست. نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب در پارت دوم هم میتواند راهنمای خوبی برای شما در این زمینه باشد.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس پارت 2 به همراه پاسخ تشریحی و فایل های صوتی را در صفحه مربوطه در www.ielts2.com دانلود بفرمایید. 

.

آشنایی با پارت سوم اسپیکینگ آیلتس

بخش سوم و پایانی اسپیکینگ آیلتس از نظر زمانی تفاوت زیادی با 2 بخش قبل ندارد اما محتوای سوالات آن بسیار چالشی تر هست. در این بخش معمولا تاپیک مطرح شده در پارت دوم ادامه یافته و اگزمینر سوالاتی مفهومی و چالشی تر درباره همان موضوع مطرح میکند. مثلا در نمونه بالا که سوال درباره محله و neighborhood هست، در پارت سوم در همین زمینه ادامه پیدا کرده و اگزمینر برای مثال درباره تفاوت های محله های امروز و گذشته یا امروز و اینده و اینکه چه اقداماتی برای بهبود آن میتوان انجام داد و اینکه آیا دولت مسئول این امر هست یا ساکنین همان محل و سوالاتی اینچنینی را مطرح خواهد کرد.

بعضی منابع کوشش کرده اند از نظر جنس سوالات یک دسته بندی انجام دهند و در نتیجه توانسته اند سوالات را به 6 یا 7 گروه طبقه بندی کنند. 7 نوع سوال متداول در بخش سوم مصاحبه آیلتس را میتوانید در صفحه مربوطه در سایت www.ielts2.com بازبینی بفرمایید.

در اینجا مجموعه از سوالات رایج اسپیکینگ در پارت 3 را میبینیم که پیرامون موضوع جامعه مطرح شده است. تنوع تاپیک ها در پارت سوم بسیار بیش تر از پارت 1 و 2 هست و همانطور که اشاره شد جنس سوالات (مقایسه ای، نگاه به آینده، نگاه به گذشته، برتری و کاستی ها، مقایسه 2 چیز با هم و ….) بسیار دشوارتر و نزدیک به رایتینگ های تسک 2 آیلتس آکادمیک و جنرال می باشد.

.

نمونه ازمون اسپیکینگ ایلتس نمره 9 – ویدئوی رسمی idp

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – همراه باشید

برای تعیین سطح رایگان اسپیکینگ میتوانید در گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید و همچنین جدیدترین منابع اسپیکینگ آیلتس تا روز آزمون خود را درخواست بفرمایید.