دانلود لغات ضروری تسک 1 رایتینگ آیلتس

دانلود لغات ضروری تسک 1 رایتینگ آیلتس

دانلود لغات ضروری تسک 1 رایتینگ آیلتس

دانلود لغات ضروری تسک 1 رایتینگ آیلتس

عبارت ها و کلمه های کلیدی در بخش نخست رایتینگ آیلتس (IELTS Writing Task 1) بیش از هر بخش دیگر حالت از پیش تعریف شده، ثابت و پایدار دارد. متاسفانه حتی زبان آموزانی در سطح بالایی از دانش زبان انگلیسی هم بدون آشنایی با این عبارت ها و واژه ها از یک سو و آشنایی با استراتژی و راهکار نگارش این بخش نمیتوانند نمره بالایی بدست بیاورند. در اینجا معرفی و دانلود لغات ضروری تسک 1 رایتینگ آیلتس را در دستور کار خواهیم داشت.

همچنین برای آموزش کامل 7 نوع سوال ممکن در تسک 1 رایتینگ آیلتس آکادمیک از صفحه مربوطه در همین سایت بازدید بفرمایید. مجموعه بهترین منابع آیلتس در مهارت رایتینگ راهنمای خوبی برای منابع دانلودی ارزشمند آیلتس در این نشانی هستند.

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

بهترین فلش کارت لغات ضروری آیلتس

فلش کارت ها یکی از روش های محبوب و موثر برای یادگیری لغات آیلتس هستند. خوشبختانه فلش کارت هایی برای تمامی معتبرترین منابع لغات آیلتس در دسترس قرار دارد که بعضی رایگان و بعضی برای خریداری هستند. در این صفحه قصد داریم مجموعه ای از بهترین اپ های اندرویدی و انکی مربوط به لغات ضروری آیلتس را برای دانلود رایگان به شما عزیزان ارایه کنیم.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf – جلد 1 تا 19

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf - جلد 1 تا 18

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf – جلد 1 تا 18

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf – جلد 1 تا 19

دانلود رایگان کمبریج آیلتس 1 تا 19 – Cambridge IELTS با تست های استاندارد آیلتس و نزدیکترین حالت به سوالات آزمون آیلتس واقعی و اصلی توسط تمامی مدرسان توصیه شده در صدر بهترین منابع آیلتس جای دارند. کتاب های Cambridge IELTS توسط انتشارات معتبر کمبریج منتشر شده و سالانه یک جلد جدید شامل 4 ازمون اصلی منتشر شده و به جلد های قبلی اضافه میشود.

کتاب های کمبریج آیلتس pdf همانطور که اشاره شد از مهم ترین کتاب ها در فهرست دانلودی بهترین منابع آیلتس pdf آکادمیک و جنرال به شمار میروند و تمرین با آن ها را به شما عزیزان توصیه میکنیم.

روزنامه انگلیسی pdf برای تقویت زبان انگلیسی

روزنامه انگلیسی pdf

روزنامه انگلیسی pdf

روزنامه انگلیسی pdf برای تقویت زبان انگلیسی و آیلتس

در این صفحه مجموعه بزرگی از روزنامه انگلیسی pdf به همراه مجلات و دیگر نشریه های انگلیسی زبان روز دنیا را به صورت رایگان در دسترس قرار داده ایم. این مجموعه برای تقویت مهارت تندخوانی، تقویت لغت و درک مطلب به خصوص برای آزمون های دشواری مثل آیلتس و تافل بسیار سودمند هستند. گذرواژه یا Password تمامی فایل های فشرده این صفحه www.ielts2.com می باشد.

همچنین میتوانید بهترین منابع آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک را برای دانلود در صفحه ای جداگانه دنبال بفرمایید.

جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

بهترین جزوه گرامر آیلتس pdf

گرامر آیلتس بخشی هست که کتاب ها و منابع آن هم کمتر شناخته شده و مدرسان آیلتس هم کمتر در کلاس های آیلتس آن ها را تمرین میکنند. در اینجا چند موردی از بهترین منابع گرامر آیلتس pdf را برای شما عزیزان در نظر گرفتیم. اطمینان داریم از هر نوعی از فراگیران زبان انگلیسی که باشید این منابع برای شما کارساز هست. این کتاب ها از جزوه هایی کوچک اما موثر تا معتبرترین کتاب ها از معروف ترین انتشارات را شامل میشوند.

یک نکته کوچک اینکه در تکمیل این لیست حتما نگاهی به گلچین بهترین منابع آیلتس به خصوص در بخش دستور زبان و گرامر در همین سایت داشته باشید.

🔓 گذرواژه یا Password تمامی فایل های این صفحه: www.ielts2.com