جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

بهترین جزوه گرامر آیلتس pdf

گرامر آیلتس بخشی هست که کتاب ها و منابع آن هم کمتر شناخته شده و مدرسان آیلتس هم کمتر در کلاس های آیلتس آن ها را تمرین میکنند. در اینجا چند موردی از بهترین منابع گرامر آیلتس pdf را برای شما عزیزان در نظر گرفتیم. اطمینان داریم از هر نوعی از فراگیران زبان انگلیسی که باشید این منابع برای شما کارساز هست. این کتاب ها از جزوه هایی کوچک اما موثر تا معتبرترین کتاب ها از معروف ترین انتشارات را شامل میشوند.

یک نکته کوچک اینکه در تکمیل این لیست حتما نگاهی به گلچین بهترین منابع آیلتس به خصوص در بخش دستور زبان و گرامر در همین سایت داشته باشید.

🔓 گذرواژه یا Password تمامی فایل های این صفحه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود جزوه گرامر کامل رایتینگ آیلتس Grammar for IELTS WRITING نوشته DAVID S. WILLS

لینک دانلود

.

✅ دانلود جزوه گرامر آیلتس pdf از استاد لیز

Liz_Grammar_Volume_1_(www.ielts2.com).pdf - 53.7 MB
Liz_Grammar_Volume_2_(www.ielts2.com).pdf - 56.1 MB
Liz_Grammar_Volume_3_(www.ielts2.com).pdf - 46.4 MB
Liz_Grammar_Work_Book_(www.ielts2.com).pdf - 36.2 MB
Liz_Grammar_Workbook_Answer_Key_(www.ielts2.com).pdf - 31.1 MB

.

✅ دانلود pdf کتاب گرامر کامل آیلتس کمبریج – Cambridge Grammar for IELTS

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی کتاب

.

✅ دانلود کتاب Collins Grammar for IELTS

لینک دانلود/ دانلود فایل های صوتی

.

✅ دانلود کتاب CAMBRIDGE IELTS Grammar For Band 6.5 And Above

لینک دانلود

.

✅ دانلود مجموعه آموزش ویدیویی گرامر مقدماتی تا پیشرفته زبان انگلیسی یودمی با نام کامل Udemy English Grammar Beginner to Advanced

لینک دانلود مستقیم بخش اول / بخش دوم / بخش سوم

.

✅ دانلود کتاب گرامر پیشرفته Destination سطح C1/C2

لینک دانلود

.

محتوا جزوه گرامر آیلتس لیز

اما در اینجا قصد داریم نگاهی به سرفصل های جزوه گرامر آیلتس pdf ارزشمند استاد لیز بیاندازیم. این جزوه از استاد لیز از مدرسان و اگزمینر سابق آیلتس هست. همانطور که میبینیم سرفصل هایی در خصوص جمله های پیچیده در زبان انگلیسی، Noun Phrase و Gerund Phrase ها، Noun Clause ها، Relative Clause ها وجود دارد. دیگر موارد شامل ترتیب اجزا در جمله، مودال ها، شرطی ها، ساختار مجهول و بسیاری از دیگر سرفصل ها می باشد.

 

جزوه گرامر آیلتس pdf

به هر یک از این سرفصل ها در یکی از مهارت های آیلتس به خصوص رایتینگ و اسپیکینگ نیاز خواهیم داشت. کتاب Cambridge Grammar for IELTS در 25 فصل هم گفتارها و سرفصل های دستوری همسانی با این کتاب دارد و البته حجم و تنوع تمرین های آن بیشتر هست. همچنین اگر سطح گرامر شما بالا نیست یا به فارسی خواندن گرامر عادت دارید میتوانید از کتاب های جامع آموزش گرامر در صفحه ای با دانلود رایگان کاملترین گرامر زبان انگلیسی pdf به زبان فارسی استفاده بفرمایید.

.

مطالعه بیشتر و منابع تکمیلی

سایت های مرجع آیلتس برعکس لغت یا مهارت هایی مثل اسپیکینگ و رایتینگ به طور جامع درباره گرامر آیلتس صحبت نکرده اند و کار را به سایت های آموزش زبان انگلیسی جنرال واگذار کرده اند. بجز دانلود جزوه گرامر آیلتس pdf که در بالا صحبت کردیم در اینجا بهترین منابع آنلاین گرامر آیلتس از وبسایت مرجع بریتیش کانسیل، IDP استرالیا و یکی دیگر از وبسایت های قوی در زمینه آموزش گرامر را برای مطالعه بیشتر به شما عزیزان معرفی میکنیم:

https://takeielts.britishcouncil.org/blog/improve-grammar-for-ielts

https://ielts.idp.com/uae/prepare/article-grammar-for-ielts

https://edvoy.com/articles/grammar-rules-for-ielts

.

جمع بندی و سخن پایانی

در این صفحه در خصوص جزوه گرامر آیلتس pdf صحبت کردیم و بهترین منابع همراه با لینک دانلود رایگان در دسترس شما عزیزان قرار گرفت. در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) همراه باشید.  همچنین تست های لیسنینگ و ریدینگ ایلتس در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) به صورت روزانه انجام میشوند.