فلش کارت لغات ضروری آیلتس

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

بهترین فلش کارت لغات ضروری آیلتس

فلش کارت ها یکی از روش های محبوب و موثر برای یادگیری لغات آیلتس هستند. خوشبختانه فلش کارت هایی برای تمامی معتبرترین منابع لغات آیلتس در دسترس قرار دارد که بعضی رایگان و بعضی برای خریداری هستند. در این صفحه قصد داریم مجموعه ای از بهترین اپ های اندرویدی و انکی مربوط به لغات ضروری آیلتس را برای دانلود رایگان به شما عزیزان ارایه کنیم.

.

چگونگی کار کردن با فلش کارت ها برای آیلتس

فلش کارت ها از اجزای جدایی ناپذیر تکنیک های یادگیری لغات در آزمون آیلتس هستند. جدیدترین تحقیقات نشان داده اند که فلش کارت ها تا 150% موثر تر از روش های سنتی غیر فعال یادگیری هستند. به نظر میرسد ذهن انسان به خوبی به تکرار پاسخ میدهد و لغات مورد نظر ما به خوبی در حافظه ثبت میشوند.

اگر از فلش کارت های آماده مثل منابعی که در این صفحه معرفی کرده ایم استفاده میکنید کار ساده هست چون همه چیز از قبل انجام شده. اما اگر خودتان کارت ها را تنظیم میکنیم روی هر کارت یک لغت بنویسید و پشت کارت را به توضیح کامل و مثال آن اختصاص دهید. خیلی از منابع پیشنهاد میکنند حتی از تصاویر و همه نوع نشانه های دیداری و کلید ها برای به یادآوردن معنی استفاده کنیم.

بعد از اینکه لغت را دیدیدم و پاسخ آن را دادیم به پشت کارت نگاه میکنیم و لغت را چند بار با صدای بلند میخوانیم(تلفظ صحیح قبلا چک شده باشد). این کار کمک بسیار زیادی به تقویت حافظه خواهد کرد. در ادامه کارت لغاتی که اشتباه کرده ایم در یک گروه جداگانه قرار میدهیم.

در سال 2024 اپلیکیشن های لغت اندرویدی بسیاری هستند که لغات ضروری آیلتس را کاور کرده اند. بهترین های این اپ ها را در صفحه ای جداگانه فهرست کرده ایم و برای دانلود رایگان در دسترس شما می باشند.

.

✅ دانلود نرم افزار انکی برای ویندوز

اگر نرم افزار انکی برای ویندوز را ندارید میتوانید در همینجا دانلود بفرمایید. برای بعضی از این منابع به نرم افزار انکی نیاز هست و بقیه روی اندروید نصب میشوند.

.

فلش کارت سطح بندی شده Vocabulary Builder

.

فلش کارت 5000 لغت ضروری آیلتس

.

دریافت فلش کارت Essential Words for IELTS

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

هیچ کتاب به خوبی کتاب Essential Words for IELTS به لغات ضروری آزمون آیلتس نپرداخته است. فلش کارت انکی لغات ضروری آیلتس در دسترس شما می باشد.

.

کتاب 504 لغت ضروری بارونز – دانلود فلش کارت انکی و اندروید

.

کتاب 1100 لغت ضروری بارونز – دانلود فلش کارت اندروید

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

.

فلش کارت های Leveled Words مجموعه 5 سطحی انتشارات معتبر پیرسون

یکی از مجموعه های استاندارد و خوب فلش کارت لغات ضروری آیلتس برای سطح های پایین تر مجموعه Leveled Words هست. این مجموعه بسیار معتبر هست اما تمرکز زیادی روی آیلتس ندارد بنابراین اگر در آغاز کار هستید توصیه میشود.

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

Leveled.Word.Cards.by.Pearson.1.www.ielts2.com.pdf - 24.1 MB
Leveled.Word.Cards.by.Pearson.2.www.ielts2.com.pdf - 24.7 MB
Leveled.Word.Cards.by.Pearson.3.www.ielts2.com.pdf - 24.4 MB
Leveled.Word.Cards.by.Pearson.4.www.ielts2.com.pdf - 26.2 MB

.

فلش کارت اندرویدی سری کتاب های 4000 لغت ضروری انگلیسی

فلش کارت لغات ضروری آیلتس

.

جمع بندی و سخن پایانی

در اینجا درباره بهترین فلش کارت های لغات ضروری آیلتس صحبت کردیم. در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید.