دانلود ویدئو (فیلم) مصاحبه آزمون آیلتس نمره 6

دانلود ویدئو (فیلم) مصاحبه آزمون آیلتس نمره 6

دانلود ویدئو (فیلم) مصاحبه آزمون آیلتس نمره 6

مصاحبه آیلتس به دلیل ناآشنا بودن محتوای آن برای بسیاری از زبان آموزان برای ایشان با استرس و فشار روانی بسیاری همراه است و حتی در مواردی به از دست دادن نمره ای که سطح واقعی ایشان را نشان میدهد و دستاورد ده ها یا شاید صد ها ساعت تلاش ایشان است می انجامد.

زبان آموزان هوشمند کوشش میکند تا روز پیش از آزمون تا جایی که میتوانند خود را با چهارچوب این مهارت در آزمون آیلتس آشنا کرده تا بی کم و کاست بدانند در این مصاحبه رو در روی 14 دقیقه ای چه خواهد گذشت.

.

دانلود مستقیم ویدئوهای نمره 6، 7 و 8 اسپیکینگ آیلتس با کیفیت بالا به حجم 37 مگابایت:

download Foto

 

 

گذرواژه این فایل : www.ielts2.com

.

آشنایی با چند و چون روز مصاحبه آیلتس

چندین راه را میتوان برای آشنایی با مصاحبه آیلتس پیشنهاد کرد. شاید 10 سال پیش از این بهترین راه گفتگو با کسانی بود که آزمون را برگزار کرده بودند و میتوانستند در این زمینه اطلاعاتی را آشکار کنند ولی از بهترین راه هایی که زبان آموزان امروزه میتوانند به آن بیاندیشند به دست آوردن ویدئوها یا فایل های شنیداری ضبط شده از روز آزمون است.

این فایل ها اگر واقعا از یک مصاحبه آیلتس ضبط شده باشند میتوانند پاسخگوی بسیاری از پرسش ها در زمینه چهارچوب آزمون، چگونگی پرسش ها، درصد همکاری آزمون گیرنده یا ممتحن آیلتس و گذار از یک مرحله مصاحبه به مرحله دیگر و از همه مهتر سنجش و مقایسه سطح زبان آموز در مصاحبه و نمره دریافتی ایشان است.

از راه های خوب دیگر که امروزه به ویژه در شهر های بزرگ در دسترس زبان آموزان است میتوان به شرکت در آزمون های آزمایشی اشاره کرد که هم زبان آموز را با فضای روز آزمون آشنا میکند و هم یک تصویر دقیق از مراحل مختلف آزمون و حس پیوند با آزمون گیرنده در ذهن ایشان تصویر میکند.

بهترین منابع دسترسی به فایل های مصاحبه(اسپیکینگ) آیلتس

چنین فایل هایی را در شماری اندک میتوان در برخی سایت های اینترنتی از جمله در سایت youtube.com که البته دسترسی به آن در ایران آزاد نیست یافت. همچنین برخی دیگر از سایت های آموزشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان نیز ممکن است چنین فایل هایی را برای دانلود در دسترس زبان آموزان قرار دهند. از کاستی های چنین فایل هایی آن است که تقریبا هیچ توضیحی از عملکرد آزمون دهنده در دسترس نیست و داوری و قضاوت نهایی با خود زبان آموز است که ممکن است آنچنان هم در این زمینه حرفه ای نباشد!

از دیگر منابع که به باور من بهتر از ویدئوهای ضبط شده هستند کتاب های آموزشی حرفه ای در زمینه اسپیکینگ آیلتس است که معمولا در یک سی دی پیوست دربرگیرنده فایل هایی از آزمون های ضبط شده آیلتس هستند. این کتاب ها بدست آزمون گیرندگان پیشین آیلتس نوشته شده اند و معمولا محتوای بسیار حرفه ای دارند. از این میان میتوان به کتاب IELTS interview samples نوشته اباذر علیزاده اشاره کرد. دانسته های بیشتر درباره این کتاب را میتوانید در اینجا ببینید.

در زیر یک ویدئو از مصاحبه آیلتس برای دانلود در دسترس زبان آموزان گذارده میشود. این ویدئو مربوط به بخش سوم یا بخش نهایی مصاحبه آیلتس است که معمولا نزدیک به 4 تا 5 دقیقه به درازا میکشد و زبان آموزان در آن ناگزیر است به دشوار ترین پرسش های بخش اسپیکینگ پاسخ دهد. پرسش هایی که در این بخش پیش کشیده میشوند در پیوند با سرگرمی ها یا Hobbies هستند. گفته شده نمره دریافتی این آزمون دهنده نمره 6 بوده است. پیش از این نیز یک ویدئو با همین پرسش برای دانلود در دسترس زبان آموزان قرار گرفت که نمره دریافتی آزمون دهنده در آن نمره 8 بود. از این رو میتواند با همسنجی این دو ویدئو به تصویر بهترین از سنجه ها و روال نمره دهی آزمون گیرندگان آیلتس دست یابید.

 

بیشتر بخوانید:

فهرست بهترین منابع آیلتس

منابع پیش آیلتس Pre IELTS

آموزش گام به گام نوشتن رایتینگ تافل آیلتس Task 2

جدول، نمودار، و گراف رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1

توضیح چگونگی نوشتن IELTS Writing بخش دوم Task 2

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

خارج موضوع(پرت) نوشتن رایتینگ آیلتس چقدر نمره کم میکند؟

گزیده بهترین نوشته های ielts2.com