هزینه آیلتس در ارمنستان 2022

هزینه آیلتس در ارمنستان 2022

هزینه آیلتس در ارمنستان 2022

دوستان زیادی در مورد هزینه آزمون آیلتس در کشورهای همسایه منجمله ترکیه و ارمنستان پرسش کرده بودند. تصمیم گرفتیم یک مقایسه کامل برای این دو کشور و ایران به همراه کشور امارات که مقصد بعضی زبان آموزان عزیز هست داشته باشیم. آشکار است که اگر قصد شرکت در آیلتس در هر یک از این کشورها را داشته باشید باید به هزینه سفر و اقامات هم فکر کنید. 

.

هزینه آیلتس در ارمنستان 2022

هزینه آیلتس در کشور ارمنستان در سال 2022 برابر با 6 میلیون و 700 هزار تومان می باشد. به این ترتیب که در تاریخ 23 می سال 2022 قیمت آزمون آیلتس عادی در کشور ارمنستان به استناد سایت رسمی بریتیش کانسل، برابر با 100 هزار درام ارمنستان است و قیمت هر درام در همین تاریخ با توجه به اطلاعات درج شده در وبسایت معتبر “شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز” برابر با 67 تومان می باشد. از ضرب این دو عدد، قیمت آزمون به تومان به دست می آید. بدون شک این برابری ارز به صورت روزانه متفاوت هست.

منبع برابری ارز: https://www.tgju.org/profile/price_amd

هزینه آیلتس در ارمنستان 2022منبع تصویر: https://www.britishcouncil.am/en/exam/ielts/dates-fees-locations

.

قیمت آزمون آیلتس در دیگر کشورهای همسایه

در همین راستا هزینه آزمون آیلتس در کشورهای امارات، ترکیه و ایران با توجه به اعداد رسمی درج شده در وبسایت های مرجع به دست آمده و با هم مقایسه شده. برای این منظور میتوانید این لینک را دنبال بفرمایید. 

.

در پست های بعدی در خصوص تفاوت آزمون آیلتس عادی، آیلتس LifeSkills و UKVI صحبت خواهیم کرد. همچنین هزینه اعتراض به آزمون آیلتس و کنسل کردن یا جابجایی این آزمون موضوع پست های بعدی ما خواهد بود. پیشنهاد میکنیم برای دنبال کردن پیوسته مطالب و به روز ماندن، کانال تلگرام ما که از سال 1395 پیوسته فعالیت دارد را دنبال بفرمایید: 

https://t.me/ielts2com

.

موفق باشید ❤️