سوالات آیلتس استامبول ترکیه – مهر 1402

سوالات آیلتس استامبول ترکیه - مهر 1402

سوالات آیلتس استامبول ترکیه – مهر 1402

سوالات آیلتس استامبول ترکیه – مهر 1402

در این صفحه از تجربه های ارزشمند عزیزانی که در شهر استامبول ترکیه آزمون آیلتس خود را برگزار کرده اند مینویسیم. این تجربیات در گروه تلگرامی (https://t.me/ieltsinTurkey2) و دیگر کانال ها و گروه های متعلق به مجموعه های اعزام داوطلبان آیلتس به کشور ترکیه منتشر شده است و در اینجا با ذکر منبع بازنویسی میشود. اگر قصد شما شرکت در آیلتس در کشور ترکیه هست میتوانید از این گروه و دست اندرکاران آن راهنمایی و خدمات زیادی را به صورت رایگان یا با پرداخت وجه دریافت بفرمایید.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

سلام دوستان من ۲۳ سپتامبر بریتیش کانسیل ساید اروپایی استانبول ازمون داشتم

محیط برگزاری ازمون خوب بود واقعا چون کولر میزنن اگر رو سرما حساسید بهتر ی لباس گرم همراهتون باشه، هدفون داشتن و تایمر هم روی یک پروژکتور داشتند و واسه ی ریدینگ رایتینگ اگر اشتباه نکنم ۴۰ دقیقه ۲۰ دقیقه و ۵ دقیقه ی اخر رو اعلام میکردند.
خوراکی هیچی ب جز اب اجازه نمیدن ببرید داخل حتی ابمیوه، خودشون هم اب میدن، اتود و پاک کن و مداد ساده و تراش اوکیه، خودکار هم اوکیه ولی میکن فقط برای پارت رایتینگ میتونید استفاده کنید، اگر مداد اینا نداشته باشید هم بهتون میدن.
راجع به خود ازمون به نظرم رایتینگش چالشی نبود اونقدی سوالاش، لیسنینگ در حد کمبریج ها بود همه بخش ها ب جز ۳ ک ب نظرم یکمی سخت تر بود از این جهت که همش انتخاب دو مورد بین چند مورد و مالتیپل چویس بود و من به شخصه ۴ تا سوال رو صورت سوال رو حتی فرصت نکردم بخونم پارت سه، که هیچ وقت تو ماک یا کمبریج ها ب این مشکل نخورده بودم.

ریدینگ به نظرم از کمبریج ۱۷-۱۸ ک زده بودم کمی سخت تر بود، ترتیب سختی پسیج ها متفاوت بود، پسیج ۱ سخت ترینش بود واقعا، دو اوکی بود و سه کمی سخت تر.
برای اینکه بخواید مقایسه ای بکنید من یک ماه و نیم پیش ماک دین و دانش ریدینگ ۷ و لیسنینگ ۷.۵ زده بودم و بعد اون تو کمبریج ۱۷ و ۱۸ میانگین ریدینگ لیسنینگم ۸ بود
و اخرین ریدینگ هایی ک میزدم ۸.۵ اینا میشدم و حدودا ۷ دقیقه وقت اضافه میاوردم ولی سر ازمون شانس اوردم وقت کم نیاوردم..

منبع گزارشات: 
https://t.me/ieltsinTurkey2

.

سوالات آیلتس استامبول ترکیه – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان