ربات تلگرام تصحیح رایتینگ آیلتس

ربات تلگرام تصحیح رایتینگ آیلتس

تصحیح رایتینگ آیلتس

ربات تلگرام تصحیح رایتینگ آیلتس

تصحیح رایتینگ آیلتس بسیاری از عزیزان درباره ربات تلگرامی که رایتینگ های آیلتس را به صورت رایگان تصحیح و غلط گیری کنند پرسش کرده بودند. چند ربات مربوط به ChatGPT که در واقع ربات های هوش مصنوعی هستند این خدمات را ارایه میکنند و حتی براوردی هم از نمره رایتینگ به شما ارایه میکنند البته در بحث ارایه نمره ضعیف هستند.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

نشانی ربات و روش تصحیح رایتینگ

نشانی این ربات در تلگرام به صورت زیر است و به سادگی میتوانید وارد آن شده و بعد از عضویت در کانال اصلی، از خدمات آن استفاده بفرمایید. از مزایای این ربات رایگان بودن و عدم نیاز به ثبت نام یا شماره مجازی هست که برای کاربران ایرانی با توجه به محدودیت های همیشگی دردسرآفرین هست. این ربات اگر به هر شکلی به تلگرام دسترسی داشته باشید بدون کوچکترین محدودیت کار را برای شما انجام خواهد داد و تنها میبایست دستور العمل مناسب برای آن تایپ کنید. در این زمینه در پستی جداگانه توضیح داده شده و توصیه میکنیم حتما بررسی بفرمایید. 

https://t.me/GPT4Telegrambot

.

وبسایت های ویرایش و تصحیح رایگان رایتینگ

در اینجا یک فهرست کوتاه از وبسایت هایی که برپایه هوش مصنوعی کار همین ربات را انجام میدهند ارایه شده است. اپلیکیشن های تلفن های همراه و دیگر خدمات هم وجود دارند که در پست های جداگانه درباره آن ها صحبت شده است. 

https://chat.openai.com

https://www.sincode.ai

https://quillbot.com/essay-checker

https://paperpal.com/

https://www.editmyenglish.com/freeediting.aspx

https://www.trinka.ai/essay-checker

https://wordvice.ai/

.

تصحیح رایتینگ آیلتس – لینک های پیشنهادی:

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

دانلود بهترین اپ های اندرویدی آموزش زبان انگلیسی و آیلتس