دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking

دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell

دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell

دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell

کتاب “Idioms For IELTS Speaking” به طور جامع اصطلاحات رایج انگلیسی را برای استفاده در مکالمات روزمره و آزمون IELTS پوشش می‌دهد. این کتاب شامل توضیحاتی در مورد هر اصطلاح، مثال‌های کاربردی و تمرین‌های عملی برای تقویت مهارت مکالمه شما است. با مطالعه این کتاب، شما قادر خواهید بود به طور طبیعی و روان از اصطلاحات استفاده کنید و سطح مکالمات خود را بهبود بخشید. این کتاب مناسب برای هر دسته از زبان آموزان، از سطوح مبتدی تا پیشرفته، است و می‌تواند به شما کمک کند تا در آزمون IELTS به نمره‌ی خوبی دست یابید.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای دریافت بهترین کتاب ها و خودآموزهای اسپیکینگ از صفحه دانلود بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس بازدید بفرمایید.

.

✅ دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell

لینک دانلود

.

✅ دانلود 50 ایدیوم رایج در انگلیسی برای اسپیکینگ ایلتس از Keith اگزمینر آیلتس

لینک دانلود

.

Idiom ها چطور به نمره اسپیکینگ کمک میکنند؟

بخش لغات در اسپیکینگ آیلتس 25% نمره را تشکیل میدهد. گرچه زبان غیر رسمی در آیلتس توصیه نمیشود، در مواردی میتوان از ساختارهای غیر رسمی تر برای بیان منظور استفاده کرد. به باور بسیاری از مدرسان آیلتس و اگزمینر های پیشین آیلتس، به خصوص اگر ایدیوم ها طوری استفاده شوند که تکمیل کننده توضیحات بجا و مناسب شما باشند در عمل نه تنها در اسپیکینگ آیلتس مشکلی ایجاد نمیکنند بلکه حتی مناسب هم هستند.

به همین دلیل چهره های سرشناسی مثل خانم ریچیل میچل(Rachel Mitchell) اقدام به تنظیم کتاب کتاب Idioms For IELTS Speaking کرده اند. دیگر مدرسان مشهور آیلتس هم جزوه های مختلفی در این خصوص ارایه کرده یا به معرفی فهرستی از ایدیوم های بسیار کابردی در انگلیسی برای همین منظور کرده اند که  میتوانید در یوتیوب بررسی بفرمایید.

حتی وبسایت رسمی idp به توضیح چگونگی استفاده از ایدیوم ها برای اسپیکینگ آیلتس پرداخته هست. بقیه منابع در سایت های معروف بین المللی ایلتس را در ادامه مطلب بررسی یفرمایید.

.

مطالعه بیشتر در خصوص Idiom ها در اسپیکینگ آیلتس

بجز دانلود کتاب هایی همچون کتاب Idioms For IELTS Speaking میتوانید فهرست های خیلی خوبی را در سایت های مرجع انگلیسی زبان در خصوص ایدیوم های انگلیسی برای آیلتس دنبال کنید. سایت آیلتس ادونتج، سایت کنعان و سایت آیلتس پادکست که هر 3 توسط مدرسان برجسته یا اگزمینر های سابق آیلتس ادامه میشوند و معتبرهای محتوای آموزشی آیلتس در فضای مجازی را به به امروز ارایه کرده اند در نشانی های زیر به معرفی فهرست های ایدیوم ها پرداخته اند:

https://www.ieltsadvantage.com/idioms-for-ielts-speaking

https://www.kanan.co/ielts/speaking/idioms

https://www.ieltspodcast.com/ielts-speaking/idioms

.

با ما همراه باشید

در این پست آموزشی در خصوص کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell صحبت کردیم و لینک دانلود این کتاب به همراه دیگر کتاب ها و منابع آنلاین خدمت شما عزیزان ارایه شد. در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید.