دانلود جزوه IELTS Journal Target Band 7: Ideas for IELTS Topics

دانلود Target Band 7: Ideas for IELTS Topics

دانلود Target Band 7: Ideas for IELTS Topics

دانلود pdf کتاب ایده های رایتینگ آیلتس Adam Smith

در اینجا جزوه معروف ایده پردازی رایتینگ آیلتس(Ideas for IELTS Topics) که اولین بار با نام آیلتس ژورنال در تلگرام منتشر شد در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد. این جزوه به دسته بندی موضوعی سوالات پرتکرار و رایج رایتینگ آیلتس پرداخته است و برای آن هایی ایده هایی خوب و کارآمد پیشنهاد میکند. این جزوه کوتاه و به خصوص به زبان آموزانی که زمان اندکی دارند و به صورت فشرده برای آیلتس آماده میشوند پیشنهاد میشود.

 این کتاب یکی از منابع پیشنهادی ما در فهرست بهترین کتاب های خودآموز آیلتس pdf در سال 2024 هست. برای دانلود فهرست کامل و دریافت توضیحات دقیق تر صفحه مربوطه را دنبال بفرمایید.

.

✅ دانلود pdf جزوه IELTS Journal Target Band 7: Ideas for IELTS Topics

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

.

درباره کتاب ایده هایی برای رایتینگ تسک 2 آیلتس Adam Smith

کتاب “Target Band 7: Ideas for IELTS Topics” نوشته‌ی آدام اسمیت، یک منبع مفید برای آمادگی آزمون آیلتس است. این کتاب شامل ایده‌ها و مطالبی است که به شما کمک می‌کند تا در بخش Writing و Speaking آزمون آیلتس عملکرد بهتری داشته باشید و نمره 7 را بگیرید. کتاب شامل نمونه سوالات، تمرین‌ها، راهنمایی‌ها و تکنیک‌های مفید برای بهبود مهارت‌های زبانی شما است. اگر قصد دارید آزمون آیلتس را بدهید و به دنبال منابع مفید برای آمادگی هستید، این کتاب می‌تواند یک منبع ارزشمند باشد.

.

معرفی دیگر منابع برای ایده پردازی Essay های آیلتس pdf

از بهترین منابع برای ایده پردازی رایتینگ آیلتس میتوانیم از جزوه های ایده پردازی استاد لیز pdf، جزوه های ایده پردازی سایمون pdf و جزوه های اطلاعات عمومی رایتینگ آیلتس pdf نام ببریم. این جزوه ها تا کنون به زبان آموزان بی شماری در بدست آورده ایده برای صد ها تاپیک پرتکرار رایتینگ آیلتس کمک کرده اند. این تاپیک ها در سال های جدید هم همچنان جزء رایج ترین ها هستند شانس بالایی برای تکرار دارند.

.

جزوه تسک 2 ادم اسمیت – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.