دانلود pdf اطلاعات عمومی رایتینگ آیلتس

دانلود pdf اطلاعات عمومی رایتینگ آیلتس

دانلود pdf اطلاعات عمومی رایتینگ آیلتس

دانلود pdf اطلاعات عمومی رایتینگ آیلتس

در اینجا چند جزوه با هدف افزایش و بهبود اطلاعات عمومی یا General Knowledge شرکت کنندگان در آزمون آیلتس در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد. این جزوه ها توسط مدرسان ایرانی و با کمک هوش مصنوعی تنظیم شده و هدف پدیدآورندگان بهبود دانش عمومی زبان آموزان در رویارویی با سوالات رایتینگ و اسپیکینگ ایلتس در روز ازمون بوده است. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf اطلاعات عمومی لازم برای پاسخگویی به سوالات اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس کتاب های کمبریج

دانلود جزوه اول رایتینگ تسک 2 / جزوه دوم رایتینگ / دانلود جزوه اسپیکینگ / دانلود پشتیبان در تلگرام

.

محتوا جزوه های اطلاعات عمومی

دانلود pdf اطلاعات عمومی سوالات اسپیکینگ آیلتس

دانلود pdf اطلاعات عمومی سوالات اسپیکینگ آیلتس

.

درباره جزوه های اطلاعات عمومی آیلتس

یکی از موارد چشمگیر در روند تغییر محتوای پرسش های اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس بدون شک پیچیده تر شدن و غیر قابل پیشبینی شدن این سوالات است. طراحان کوشش میکنند تا حد ممکن امکان حفظ کردن پاسخ  ها از قبل را برای شرکت کنندگان دشوار کنند و به همین دلیل سوالات به سمت و سویی میروند که در بسیاری از موارد اطلاعات عمومی قوی و خوبی در حوزه مربوطه برای پاسخگویی لازم خواهد بود. 

همچنین پیشنهاد ما این هست که بعنوان مکمل این جزوه ها حتما نگاهی به جزوه های ایده پردازی استاد سایمون و استاد لیز هم داشته باشید. این جزوه ها در کوششی همسان به دسته بندی موضوعات متداول و/جدید در رایتینگ آیلتس پرداخته و برای هر گروه از سوالات ایده ها و مجموعه واژگانی را پیشنهاد کرده اند. 

.

اطلاعات عمومی رایتینگ آیلتس – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان