دانلود نرم افزار جستجو و ضبط برنامه رادیوهای اینترنت

دانلود نرم افزار جستجو و ضبط برنامه رادیوهای اینترنت

دانلود نرم افزار جستجو و ضبط برنامه رادیوهای اینترنت

دانلود نرم افزار جستجو و ضبط برنامه رادیوهای اینترنت

پیش از این درباره بهره گیری از رادیوهای اینترنتی برای تقویت لیسنینگ به ویژه تقویت لیسنینگ آیلتس و تافل نوشتیم. گوش کردن به چنین برنامه هایی میتواند تاثیر بسیار مطلوبی بر توانایی لیسنینگ زبان آموزان داشته باشد. بسیاری از زبان آموزان سراسر جهان که به نمره های بسیار خوب آیلتس دست پیدا میکنند از عادت خود به گوش کردن به رادیو یا دیدن برنامه های تلویزیونی به زبان انگلیسی سخن میگویند. در اینجا به معرفی یک نرم افزار برای دستیابی به هزاران شبکه رادیویی و همچنین بهره مندی از برخی مزایای دیگر میپردازیم.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

معرفی بهترین ایستگاه های رادیویی انگلیسی

دانلود فایل

.

بهترین نرم افزار جستجو و ضبط برنامه رادیوهای اینترنت

برای جستجو و ضبط برنامه های رادیویی اینترنتی، می توانید از نرم افزار هایی مانند RadioSure، Audials، ScreamerRadio و TapinRadio استفاده کنید. این نرم افزارها به شما امکان می دهند برنامه های رادیویی مورد نظر خود را پیدا کنید و آنها را ضبط کنید. همچنین، برخی اپلیکیشن های اندرویدی قابلیت اتصال به ایستگاه های رادیویی را دارند. از اپ های محبوب میتوان TuneIn(دانلود نسخه آنلاک اندروید) و iHeartRadio(دانلود نسخه آنلاک اندروید) را نام برد که در www.ielts2.com به صورت رایگان در همین لینک ها قابل دانلود هستند. 

یکی دیگر از این نرم افزارها RaimaRadio نام دارد و از برتری های استفاده از آن قابلیت جستجو میان شبکه های رادیویی رایگان جهان در دسته بندی های مجزا(برای مثال موسیقی، برنامه های کمدی، سخنرانی ها و…) و یا مناطق مختلف جغرافیایی و …است. همچنین با بهره گیری از این نرم افزار میتوانید برنامه های مورد نظر خود را بصورت فایل های صوتی ضبط کرده و بعدا آن ها را دوباره مرور کنید. این قابلیت برتری بزرگی به شمار میرود و به ویژه میتواند برای زبان آموزان بسیار سودمند باشد.

.

دانلود نرم افزار جستجو و ضبط برنامه رادیوهای اینترنت – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان