راهنمای رسمی نرم افزار آزمون آیلتس کامپیوتری (IOC)

در حال حاضر در آغاز سال 2024، تنها شرکت در فرمت کامپیوتری آیلتس برای علاقمند به شرکت در این آزمون ممکن هست. این فرمت گرچه مزایایی نسبت به حالت کاغذی دارد اما یکی از بزرگترین معایب آن عدم وجود یک نرم افزار استاندارد شبیه ساز آزمون برای تمرین هست تا جایی که حتی شرکت کنندگان در آزمون های ماک سنترهای رسمی آیلتس در ایران از ناهماهنگی هایی بین این آزمون های شبیه سازی شده و آزمون های اصلی که بعدا برگزار کرده اند خبر داده اند. احتمالا در واکنش به همین معضل بزرگ، سنتر رسمی و مورد تایید ایرسافام چند ماه بعد از برگزاری آزمون های کامیپوتری آیلتس، ویدیویی آموزشی درباره فرمت کامپیوتری آیلتس و چگونگی هر چه مفید تر از نرم افزار ازمون بیرون داده که در این صفحه برای دیدن یا دانلود در دسترس شما عزیزان می باشد. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

راهنمای رسمی نرم افزار آزمون آیلتس کامپیوتری

دانلود فایل

.

مزیت های آیلتس کامپیوتری به طور کلی

دریافت سریعتر نتایج – نتایج آیلتس شما در ۳-۵ روز پس از آزمون در دسترس خواهد بود

انعطاف و گزینه های بیشتر – بیشترین تعداد جلسات آزمون در طول هفته را می‌توانید انتخاب کنید

راحت بودن برگزاری – تمام چهار مهارت (شنیداری، خواندن، نوشتاری و مکالمه) را در یک روز آزمون دهید

امکان ثبت نام ثانیه آخری – ثبت نام در آخرین لحظه امکان‌پذیر است زیرا ثبت نام فقط ۳ روز قبل از تاریخ آزمون با توجه به تعداد صندلی‌های موجود بسته می‌شود.

.

آشنایی با نرم افزار آزمون آیلتس کامپیوتری – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان