درخواست رایگان پارتنر(هم آموز) آیلتس، تافل و زبان انگلیسی

درخواست رایگان پارتنر آیلتس و زبان انگلیسی

درخواست رایگان پارتنر آیلتس و زبان انگلیسی

درخواست رایگان پارتنر آیلتس، تافل و زبان انگلیسی

درود به همه زبان آموزان گرامی

آمادگی برای آزمون هایی همچون آیلتس و تافل یا مکالمه زبان انگلیسی ممکن است فرایندی طولانی و توانفرسا باشد. همچنین بعضی مهارت ها همچون تست زنی یا مکالمه معمولا به همراه یک هم آموز یا پارتنر تمرین میشود و بجز انگیزه و روحیه بهتر، بازده آموزشی بالاتری خواهد داشت.

در بخش دیدگاه های این صفحه از ielts2 میتوانید به صورت رایگان مشخصات خود را درج کرده و برای آمادگی آیلتس، تافل یا زبان انگلیسی درخواست پارتنر داشته باشید.

یک نمونه از دسته بندی مشخصات میتواند به صورت زیر باشد:

.

فرم درخواست پارتنر برای آیلتس/ رایتینگ/Speaking

نحوه ي تماس : online (واتس آپ)/حضوری در کتابخانه شهر….

نام: Ali

جنسیت پارتنر: اهمیتی ندارد.

سطح حدودى من: اسپيكينگ/رایتینگ/… 6.5_7

سطح آیلتس/اسپيكينگ پارتنر مورد نظر : 6.5_7

(نظم و اراده پارتنر برای من بسیار با اهمیت است!)

تاريخ آزمون مورد نظر : تیر ماه ۹۸

زمان تمرین: هر روز/شب حدود ساعت 9 به بعد

مبنای تمرین: کتاب های….

اطلاعات تماس: لطفا به شماره…..یا ای میل….. اطلاع دهید!

.

.

عزیزان توجه داشته باشند ielts2.com هیچ نقشی در فرایند جستجو و یافتن هم آموز ندارد و حفاظت از اطلاعات شخصی و دیگر موارد به عهده خود زبان آموزان گرامی می باشد.

.

پیشنهاد روش همکاری برای موفقیت در آزمون

یکی از مواردی که 2 زبان آموزان میتوانند در آن همکاری سودمندی داشته باشند مهارت اسپیکینگ هست. هر دوی زبان آموزان در حال تمرین هستند و هر دو اشتباهاتی دارند اما در عین حال میتوانند برخی خطاهای یکدیگر را شناسایی کرده و گوشزد کنند. بنابراین در یک زمان بندی مشخص یا در یک روز یکی از دو نفر شنونده و دیگری گوینده خواهد بود. بدون شک هر یک از زبان آموزان واژگان و ساختارهای پیشنهادی خوبی برای طرف دیگر خواهد داشت و این همکاری رایگان در غیاب یا در تکمیل کلاس بدون شک به سود هر دو خواهد بود.

همچنین دقت داشته باشید که تمامی پرسش های احتمالی مربوط به جمله بندی ها و ساختارهای گرامری یا حتی واژگان را میتوانید در همین وبسایت در بخش دیدگاه ها یا در گروه های تلگرامی مطرح نمایید.

از دیگر موارد میتوان به همکاری در حفظ کردن لغات اشاره کرد. دایره واژگان زبان آموزان با یکدیگر ناهمسان هست و هر یک بر گستره ای از واژگان تسلط دارند. هر زبان آموزی که معنای یک واژه مشخص را به درستی درک کرده باشد به صورت بالقوه میتواند به عنوان مدرس عمل نماید و طرف دیگر را از معنای درست، یک مثال درست برای واژه مورد نظر و در نهایت از کالوکیشن ها یا حتی تلفظ درست واژه یا واژگان آگاه نماید.

شیوه های آموختن واژگان در آیلتس و زبان انگلیسی برای هر یک از زبان آموزان منحصر به فرد هست اما بدون شک گفتگو و تبادل ایده ها برای یافتن بهترین شیوه تمرین لغات و تمرکز برنقاط قوت و ضعف در این بخش هم میتواند بسیار سودمند باشد.

در مهارت رایتینگ اگر دو پارتنر در سطح نمره 5.5 تا 6.5 باشند، اطلاعات ارزشمندی از ایده پردازی درباره تاپیک های مختلف تا شیوه نوشتن مقدمه، پاراگراف های اصلی و نتیجه گیری و چگونگی واکنش به سوال های مختلف رایتینگ خواهند داشت. این اطلاعات به همراه منابع، آگاهی از سرویس های رایگان تصحیح رایتینگ و گروه های آیلتس یا تافل که هر یک در آن ها عضو هستند میتواند کمک چشمگیری به بهبود وضعیت رایتینگ هر دو داشته باشد. زبان آموزان حتی در سطح نمره 6 به سادگی قادر هستند خطاهای بزرگ و مشخص را تعیین کرده و به پارتنر خود گوشزد نمایند یا ویدئوهای آموزشی مناسب در زمینه مورد نظر ارسال نمایند.