دانلود pdf کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching

دانلود pdf کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching نوشته Mohammad Javad Ahmadian و Michael H. Long

کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching

دانلود رایگان pdf کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching نوشته Mohammad Javad Ahmadian

کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching نوشته Mohammad Javad Ahmadian و Michael H. Long از انتشارات Cambridge University Press در 870 صفحه یک منبع موثر و جامع در زمینه آموزش زبان مبتنی بر Task است و با رویکردی جدید در آموزش زبان بر اهمیت مشارکت قابلیت‌های طبیعی فراگیران برای یادگیری زبان به طور موردی تأکید می‌کند. صحفاتی از کتاب و توضیحاتی درباره آن در همین صفحه در دسترس هست. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

دانلود pdf کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching نوشته Mohammad Javad Ahmadian

دانلود کتاب / دانلود تلگرام

.

محتوا کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching

دانلود pdf کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching نوشته Mohammad Javad Ahmadian

.دانلود pdf کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching نوشته Mohammad Javad Ahmadian

.دانلود pdf کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching نوشته Mohammad Javad Ahmadian

.

درباره کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching

آموزش زبان مبتنی بر وظایف (TBLT = Task-based language teaching) رویکردی نوآورانه در آموزش زبان است که بر اهمیت مشارکت قابلیت‌های طبیعی فراگیران برای یادگیری زبان به طور تصادفی تأکید می‌کند. سرعت گسترش این حوزه، برای مبتدیان و پژوهشگرانِ حرفه‌ای هر دو دشوار است و کار داشتن با تازه‌ترین تحولات را دشوار می‌سازد. این کتاب رفع این نیاز را برآورده می‌کند و یک مرور جامع و به‌روز از حوزه را ارائه می‌دهد که توسط مجموعه ای از متخصصان برجسته و بین‌المللی نوشته شده است. فصل‌ها به پنج حوزه موضوعی تقسیم شده‌اند و علاوه بر بررسی نظری، شامل مطالعات موردی نیز هستند تا نشان دهند که چگونه رویکرد TBLT را می‌توان در عمل پیاده‌سازی کرد، در گستره‌ای از زمینه‌های جهانی، همچنین حاوی سوالاتی برای بحث و مطالعات تکمیلی پیشنهادی است. با پوشش کامل و به زبانی قابل درک نوشته شده است و مورد استقبال گسترده‌ای قرار خواهد گرفت، نه تنها پژوهشگران و دانشجویان دوره دکتری، بلکه همچنین معلمان کلاسی که در تنوعی از زمینه‌های آموزشی و فرهنگی در سراسر جهان فعالیت می‌کنند.

کتاب “The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching” یک منبع موثر و جامع در زمینه آموزش زبان مبتنی بر Task است. این کتاب توسط Michael H. Long و Catherine J. Doughty نوشته شده است و توسط انتشارات Cambridge University Press در سال 2017 منتشر شده است.

در این کتاب، نویسندگان به طور جامع به مباحث مرتبط با آموزش زبان مبتنی بر وظایف می‌پردازند. آن‌ها مفاهیم اصلی، تاریخچه و اهمیت این رویکرد را مورد بررسی قرار می‌دهند. همچنین، روش‌ها، راهکارها و مدل‌های مختلف مبتنی بر وظایف را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند. این کتاب درباره توسعه مهارت‌های زبانی مختلف مانند مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن نیز صحبت می‌کند.

“The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching” برای مدرسان زبان، دانشجویان، پژوهشگران و همه علاقه‌مندان به آموزش زبان مفید است. این کتاب ارتباط و تعامل بین آموزش‌دهنده و دانش‌آموز را تقویت کرده و رویکردی کاربردی و اثربخش در آموزش زبان ارائه می‌دهد.

.

کتاب The Cambridge Handbook of Task-Based Language Teaching – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان