دانلود pdf کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary

دانلود pdf کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary نوشته Andrew Betsis همراه با فایل های صوتی

دانلود pdf کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary نوشته Andrew Betsis همراه با فایل های صوتی

دانلود pdf کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary نوشته Andrew Betsis

یکی از کتاب های معروف در زمینه اسپیکینگ آیلتس کتاب موفقیت در اسپیکینگ و لغات آیلتس نوشته اندرو بتسیس هست که در اینجا به همراه فایل های صوتی در دسترس شما عزیزان می باشد. بعنوان منبع تکمیلی پیشنهاد میکنیم جدیدترین سوالات سنترهای آیلتس سراسر جهان را دانلود بفرمایید. همچنین میتوانید در کانال تلگرام اسپیکینگ ما به نشانی (https://t.me/ielts2SpeakingWriting) همراه شوید و نمونه پاسخ های نمره 8 آیلتس را همراه با متن دریافت بفرمایید.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary نوشته Andrew Betsis همراه با فایل های صوتی

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی / دانلود رایگان در تلگرام

.

محتوا کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary

دانلود pdf کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary دانلود pdf کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary

.

درباره کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary

کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary نوشته Andrew Betsis، یکی از کتاب‌های معتبر و مفید برای آمادگی آزمون IELTS است. این کتاب به صورت جامع و کامل به مهارت‌های صحبت کردن و افزایش دایره لغات در زبان انگلیسی می‌پردازد.

این کتاب شامل ۱۰ واحد است که هر واحد به یک موضوع خاص در زمینه صحبت کردن و لغات مربوط به آن موضوع می‌پردازد. هر واحد شامل تمرینات و فعالیت‌های مختلفی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های صحبت کردن و دانش لغات خود را بهبود بخشید.

علاوه بر این، کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary شامل نمونه سوالات و پاسخ‌های آن‌ها برای بخش Speaking آزمون IELTS است. این نمونه سوالات با توجه به سطح زبان آزمون‌دهنده‌ها و نکات مهم در بخش Speaking طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند تا با موفقیت این بخش را پشت سر بگذارید.

در کل، کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary نوشته Andrew Betsis، یکی از بهترین منابع آمادگی برای بخش Speaking آزمون IELTS است و می‌تواند به شما در بهبود مهارت‌های صحبت کردن و دایره لغات کمک کند.

.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی idp

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی آیلتس

.

کتاب Succeed in IELTS Speaking & Vocabulary  – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان