دانلود pdf کتاب IELTS TOEFL and TOEIC Vocabulary

دانلود pdf کتاب IELTS TOEFL and TOEIC Vocabulary

دانلود pdf کتاب IELTS TOEFL and TOEIC Vocabulary

دانلود pdf کتاب IELTS, TOEFL, and TOEIC Vocabulary از انتشارات College Exam Preparation

کتاب IELTS, TOEFL, and TOEIC Vocabulary نسخه سال 2020 در 96 صفحه با نام کامل  TOEFL and TOEIC Vocabulary 2020 Edition: All Words You Should Know to Successfully Complete Speaking and Writing/Essay Parts of TOEFL and TOEIC by College Exam Preparation یک کتاب کمکی برای زبان آموزانی هست که بدنبال تقویت دایره واژگان خود در سطح پیشرفته هستند. این کتاب بعنوان یک منبع تکمیلی میتواند دشوارترین لغات کاربردی و متداول را در یک مجموعه کوچک با ارایه معنی دقیق بررسی کنند. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب IELTS TOEFL and TOEIC Vocabulary از انتشارات College Exam Preparation

دانلود کتاب / دانلود تلگرام

.

محتوا کتاب IELTS, TOEFL, and TOEIC Vocabulary

دانلود pdf کتاب IELTS TOEFL and TOEIC Vocabulary

.

درباره کتاب IELTS, TOEFL, and TOEIC Vocabulary

واژگان TOEFL و TOEIC: تمام کلماتی که باید بدانید تا با موفقیت بخش‌های Speaking و Writing / Essay آزمون‌های TOEFL و TOEIC را به پایان برسانید. این مطلب برای هر کاندید جدی مناسب است که نمی‌خواهد وقت خود را در تحقیق و یادگیری واژگان به روش سنتی هدر بدهد. این کتاب یادگیری شما را با کمترین تلاش خود بهبود می‌بخشد، که به معنای داشتن بیشترین وقت آزاد برای مرور مفاهیم دیگر است. ما سعی کرده‌ایم تنها یک دیکشنری معمولی با تعداد زیادی کلمه ایجاد نکنیم، بلکه تنها تعریف‌های لازم را از منابع رسمی آزمون انتخاب کرده و آن‌ها را به روش دسترس‌ترین توضیح داده‌ایم.

.