دانلود pdf کتاب 2000 لغت آیلتس برای نمره 7

دانلود pdf کتاب 2000 لغت آیلتس برای نمره 7

دانلود pdf کتاب 2000 لغت آیلتس برای نمره 7

دانلود pdf کتاب 2000 لغت آیلتس برای نمره 7 تا 8 در قالب 25 موضوع

در اینجا یکی دیگر از منابع لغت آیلتس با موضوع دسته بندی واژگان برپایه موضوعات متداول را برای دانلود رایگان در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم. این جزوه 28 صفحه بوده و متداول تاپیک های آیلتس را همراه با معادل ها و جمله هایی کاربردی برای خواننده در قالب 25 موضوع متداول و رایج آیلتس دسته بندی کرده است و به ویژه میتواند برای افرادی که برای رسیدن به هدف عجله دارند بسیار کاربردی باشد.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب 2000 Words to Score 7+ and 8+ in 25 IELTS Topics 

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

.

نگاهی به محتوای این کتابچه

دانلود pdf کتاب 2000 لغت آیلتس برای نمره 7

همانطور که در بالا مشخص هست، کلمات دشواری همچون Inherent، hardwired و fallible که در ریدینگ های سری کتاب های کمبریج آیلتس بارها تکرار شده است در این مجموعه برای موضوع people آورده شده است. تمرین با این لغات از بین چندین هزار لغت ضروری آیلتس همانطور که در بالا اشاره شد میتواند کمک بزرگی به افرادی باشد که در مسیر ایلتس زمان اندکی دارند و باید هر چه سریعتر کاربردی ترین لغات را به ذهن بسپارند. اگر با کتاب های دسته بندی موضوعی لغات آیلتس میانه خوبی دارید پیشنهاد میکنیم حتما از مجموعه ارزشمندی در این زمینه که بهترین کتاب های دسته بندی موضوعی لغات آیلتس را برای دانلود رایگان در دسترس قرار داده در سایت www.ielts2.com در نشانی مشخص شده بازدید بفرمایید.

.

دانلود pdf کتاب 2000 Words to Score 7+ and 8+ in 25 IELTS Topics – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان