دانلود pdf سوالات IELTS Speaking Assistant

دانلود سوالات IELTS speaking Assistant pdf

دانلود سوالات IELTS speaking Assistant pdf

دانلود pdf سوالات IELTS Speaking Assistant

یکی از اپلیکیشن های دنیای آیلتس که در چند سال گذشته بیش از هر اپ دیگری جلب توجه آیلتسی ها را به خودش جلب کرده اپ آیلتس Assistant یا دستیار آیلتس هست که جدیدترین سوالات آیلتس را همراه با نمونه پاسخ به صورت پیوسته به روز رسانی کرده و افزون این، اقدام به پیشبینی دقیق سوالات دوره های پیش روی آیلتس کرده که به گزارش کاربران و شرکت کنندگان در بسیاری از موارد درست بوده و کمک بسیاری به ایشان کرده است. در این صفحه بزرگترین مجموعه گردآوری شده از سوالات این اپ افزون بر 570 صفحه در قالب یک فایل pdf رایگان به همراه خود نرم افزار، راهنمای کرک و لینک خریداری قانونی آن خدمت شما عزیزان ارایه میشود. 

.

✅ دانلود فایل pdf مربوط به 1300 صفحه سمپل های ارزشمند اپلیکیشن آیلتس Assistant مربوط به ژانویه 2024 (دی ماه 1402)

لینک دانلود

.

✅ دانلود 570 صفحه از سوالات اسپیکینگ آیلتس اپلیکیشن IELTS Assistant همراه با پاسخ – تکرار شده در آزمون های اصلی سنترهای ایران (تابستان 2021 تا تابستان 2023)

لینک دانلود / لینک دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود اپ IELTS Speaking Assistant نسخه 2.03 آنلاک شده

لینک دانلود اپ / دانلود Lucky Patcher / دانلود فایل pdf راهنمای تصویری / لینک پشتیبان تلگرام / لینک گوگل پلی

.

مراحل نصب نسخه آنلاک شده: 

طبق تصاویر پیش برید:
1. نرم افزار قبلی رو پاک کنید
2. با clean master گوشی رو تمیز کنید (junk files)
3. نرم افزار Lucky Patcher رو نصب کنید
4. فیلتر شکن رو فعال کنید. این Windscribe خوبه چون کل باند رو کنترل میکنه بدرد دانلود از گوگل پلی هم میخوره.
5. اپ IELTS Speaking Assistant نصب کنید
6. توی Lucky Patcher برید سراغ IELTS Speaking Assistant و menu of patch رو بزنید
7. در پنجره جدید LVL emulation رو انتخاب کنید
8. سه گزینه رو طبق شکل انتخاب کنید و تایید کنید. با اینکار اپ رو دوباره با تنظیمات جدید میسازه
9. در ادامه go to file رو بزنید. اگر اینو اشتباهی بستید باید برید توی فولدر android و data و در زیر فولدرها فایل apk رو پیدا کنید.
10. فایل رو نصب و اجرا کنید.
11. با یک ایمیل اکانت بسازید. میتونید از سایت https://temp-mail.org استفاده کنید. دقت کنید که رمزتان ساده ولی طولانی باشد. اینجا من حرف بزرگ و کوچک و عدد استفاده کردم مشکلی نداشت
12. حالشو ببرید(رفع مشکل پخش صوتی ایمولاتور BlueStacks اضافه شد)

منبع: https://t.me/IELTS_Resourse/218

.

خرید اکانت Ielts Speaking Assistant

درصورتیکه قصد خریداری اکانت قانونی این اپلیکیشن را دارید میتوانید از این نشانی در سایت معتبر ایرانیکارت استفاده بفرمایید و توضیحات را دنبال کنید:

https://www.iranicard.ir/payments/accounts/language-learning/ielts-assistant

.

نگاهی به محتوا سوالات IELTS Speaking Assistant

 

.

درباره اپلیکیشن IELTS Speaking Assistant

IELTS Speaking Assistant یک اپلیکیشن آموزشی آنلاین است که به داوطلبانی که برای آزمون IELTS آماده می‌شوند، کمک می‌کند تا مهارت مکالمه‌ی زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند. این ابزار بجز ارایه هزاران سمپل ماهانه از سوالات اسپیکینگ ایلتس همراه با پاسخ، ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است و با استفاده از تکنولوژی گفتار به داوطلبان کمک می‌کند تا تمرین‌های مکالمه‌ای انجام دهند و بازخورد دریافت کنند.

IELTS Speaking Assistant به داوطلبان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ارتباط و ارائه نظرات خود را بهبود بخشند، تسلط بر لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی را افزایش دهند و بهبود تلفظ و آوایشان کنند. این ابزار معمولاً شامل تمرین‌های شنیداری و مکالمه، فعالیت‌های گفتاری متنوع و بازخوردهای فوری برای بهبود عملکرد داوطلبان است.

بعضی از سوالات مطرح شده در این اپلیکیشن مستقیما در سوالات روز آزمون برخی شرکت کنندگان ظاهر شده و به محبوبیت هر چه بیشتر این اپ افزوده است.

.

دانلود کتاب برای تقویت Speaking آیلتس

 از بهترین کتاب ها برای تمرین با نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب، مجموعه هایی هستند که توسط اگزمینر های اسپیکینگ آیلتس تنظیم شده اند. بیش از 1000 نمونه اسپیکینگ آیلتس پارت 1، 2 و 3 همراه با جواب نمره 8 را میتوانید در سایت www.ielts2.com به صورت رایگان دانلود بفرمایید. 

از دیگر منابع برای اسپیکینگ آیلتس بجز اپلیکیشن اسیستنت که در اینجا درباره آن صحبت کردیم، خودآموز جامع ویدیویی اسپیکینگ آیلتس استاد سایمون اگزمینر سابق آیلتس هستند که هیچ نکته مهم آموزشی را از قلم نینداخته و آموزش اسپیکینگ آیلتس از 0 تا 100 را به صورت کامل و بی نقص ارایه کرده است. 

همچنین سری کتاب های اکچوال اسپیکینگ با آپدیت های فصلی از دیگر منابع ارزشمند به خصوص برای زبان آموزان خودخوان هستند که همگی در فهرست بهترین منابع آیلتس قرار دارند.

.

جمع بندی و سخن پایانی

در این پست درباره امکان دانلود pdf سوالات IELTS Speaking Assistant و نسخه کرک شده این نرم افزار اندرویدی صحبت کردیم. همچنین میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید.