دانلود کتاب Collins Practice Tests for IELTS 1

دانلود کتاب Collins Practice Tests for IELTS 1

دانلود کتاب Collins Practice Tests for IELTS 1

کتاب Collins Practice Tests for IELTS 1

کتاب تست های آزمایشی آیلتس سری کتاب های کالینز از آزمون های مناسب جایگزین سری کتاب های 11 جلدی کمبریج میباشد. این کتاب ها تکمیل کننده انواعی از کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات در زمینه تقویت مهارت های مختلف آیلتس همانند اسپیکینگ، رایتینگ و لیسنینگ هستند.

همچنین پیشنهاد میکنیم از فهرست بهترین منابع آیلتس جنرال و آکادمیک برای زبان آموزان خودخوان حتما بازدید بفرمایید.

در اینجا جلد اول تست های آزمایشی یا ماک آیلتس برای دانلود مستقیم تقدیم علاقمندان میشود. در ادامه لینک دانلود جلد دوم این کتاب نیز آورده شده است.

دانلود کتاب Collins Practice Tests for IELTS 1

download Foto

 

گذرواژه این فایل: www.ielts2.com

.

دانلود فایل های صوتی این کتاب با حجم 77.8 مگابایت:

download Foto

 

.

درباره این کتاب

کتاب “Collins Practice Tests for IELTS 1” یک منبع آموزشی برای آمادگی آزمون آیلتس (IELTS) است. این کتاب شامل تست‌های تمرینی واقعی از مراحل مختلف آزمون آیلتس مانند Listening, Reading, Writing و Speaking است. این تست‌ها به صورت سطح به سطح پیچیده‌تر می‌شوند تا شما را برای مواجهه با سوالات واقعی آزمون آیلتس آماده کنند.

این کتاب شامل راهنمایی‌های مفصل برای هر بخش از آزمون، راهنمایی‌هایی برای بهبود مهارت‌های زبانی، نمونه سوالات و تمرینات جهت افزایش تسلط شما بر مهارت‌های مورد نیاز برای قبولی در آزمون آیلتس است.

کتاب “Collins Practice Tests for IELTS 1” یک منبع کاربردی و مفید برای داوطلبانی است که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند و بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

.

دانلود کتاب های آموزش آیلتس – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) ارایه کننده آخرین منابع آیلتس با آپدیت های هفتگی