دانلود مجموعه English Grammar Review

دانلود مجموعه English Grammar Review

دانلود مجموعه English Grammar Review

دانلود رایگان مجموعه English Grammar Review

دوستان عزیز در این صفحه یک مجموعه جدید آموزشی گرامر زبان انگلیسی با نام اصلی English Grammar Review برای شما آماده کرده ایم. ویدئوهای این مجموعه تماما همراه با زیرنویس انگلیسی هستند و فایل های آموزشی تکمیلی متنی با فرمت pdf هم در پوشه ها برای تمرین و ارایه مثال های اضافی وجود دارند. برای عضویت در کانال پریمیوم گرامر و دسترسی به بانک کامل آموزش ها به شماره بالای سایت در تلگرام پیام ارسال بفرمایید. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود مجموعه 330 آموزش جامع گرامر زبان انگلیسی + زیرنویس انگلیسی و فایل های pdf به حجم مجموعا 2.9 گیگابایت:

لینک دانلود مستقیم بخش اول

لینک دانلود مستقیم بخش دوم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره مجموعه English Grammar Review

مجموعه English Grammar Review یک دوره آموزشی در زمینه یادگیری گرامر انگلیسی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های گرامری خود را بهبود بخشید. این دوره شامل ویدیوهای آموزشی، تمرین‌های تعاملی و تست‌های آنلاین است که با تمرکز بر روی ساختارهای گرامری به شما کمک می‌کند تا به سطح بالاتری از زبان انگلیسی دست یابید.

در این دوره، شما با ساختارهای گرامری مختلف از جمله زمان‌ها، صفات، قیدها، حروف اضافه و… آشنا می‌شوید و با استفاده از تمرین‌های تعاملی، مهارت‌های گرامری خود را بهبود می‌بخشید. همچنین در این دوره، به تفاوت‌های بین انواع گرامر در زبان انگلیسی پرداخته می‌شود تا شما بتوانید با اطمینان بیشتری به زبان انگلیسی صحبت کنید.

این دوره برای افرادی که می‌خواهند مهارت‌های گرامری خود را بهبود بخشید و به سطح بالاتری از زبان انگلیسی دست یابند، مناسب است. همچنین این دوره برای افرادی که در آزمون‌های زبان انگلیسی شرکت می‌کنند، نیز مناسب است.

.

آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar Review – مطالب پیشنهادی

دانلود 100 داستان کوتاه انگلیسی

دانلود 100 خودآموز ویدئویی رایگان زبان انگلیسی

دانلود 1000 پادکست صوتی آموزشی زبان انگلیسی