دانلود مجموعه ویدیوهای ویرایش پنجم کتاب گرامر بتی آذر

دانلود مجموعه ویدیوهای ویرایش پنجم کتاب گرامر بتی آذر

دانلود مجموعه ویدیوهای ویرایش پنجم کتاب گرامر بتی آذر

دانلود مجموعه ویدیوهای ویرایش پنجم کتاب گرامر بتی آذر

کتاب گرامر بتی آذر یکی از معروف ترین کتاب های طبقه بندی شده گرامر در جهان به شمار میرود و در ایران هم در میان زبان آموزان عزیز علاقمندان بسیاری دارند. خوشبختانه همراه با این کتاب مجموعه ای از آموزش هایی ویدئویی با کیفیت بسیار بالا ارایه شده که در این صفحه میتوانید دانلود بفرمایید. برای دریافت رایگان کتاب و فایل های صوتی این صفحه از سایت www.ielts2.com را دنبال بفرمایید.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود مجموعه کامل 60 ویدئوی آموزش گرامر DVD همراه کتاب Betty Azar ویرایش پنجم به حجم 776 مگابایت:

لینک دانلود / دانلود در تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

.

درباره کتاب گرامر بتی آذر

کتاب گرامر بتی آذر نیز یکی از کتاب های مجموعه Learning English Steps است که به صورت جامع و ساده، مفاهیم گرامر زبان انگلیسی را به زبان آموزان ارائه می دهد. این کتاب شامل درس هایی با موضوعات مختلف از جمله اسم، فعل، صفت، قید و … است که با تمرین های متعدد و فعالیت های تمرینی، به زبان آموزان کمک می کند تا گرامر زبان را به خوبی یاد بگیرند. علاوه بر این، این کتاب شامل تمرینات عملی و پاسخنامه های کامل است که به زبان آموزان کمک می کند تا درک خود را از مفاهیم گرامری بهبود بخشند و به صورت صحیح از زبان انگلیسی استفاده کنند. کتاب گرامر بتی آذر به علاقه مندان به یادگیری گرامر زبان انگلیسی، به ویژه زبان آموزان مبتدی و متوسط توصیه می شود.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.

مجموعه ویدیوهای کتاب گرامر بتی آذر – مطالب پیشنهادی

دانلود 100 خودآموز ویدئویی رایگان زبان انگلیسی

دانلود 1000 پادکست صوتی آموزشی زبان انگلیسی

دانلود رایگان مجموعه کامل ویدئوهای Udemy IELTS