دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی – تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی - تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی – تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی

یکی از منابع پیشنهادی تقویت لیسنینگ آیلتس، سریال هایی با لهجه بریتیش هست. در سال های گذشته در www.ielts2.com اقدام به ارایه چندین مورد از این سریال ها برای دانلود رایگان کرده ایم. 

در این صفحه لینک دانلود سریال شرلوک هلمز قدیمی به زبان انگلیسی با زیرنویس انگلیسی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. لطفا برای دانلود این مجموعه از برنامه مدیریت دانلود مثل IDM استفاده بفرمایید. همچنین برای باز کردن فایل های فشرده به نسخه به روز رسانی شده Winrar نیاز خواهید داشت. در پیوند با این سریال پیشنهاد میکنیم سریال پوآرو زبان انگلیسی با زیرنویس را هم دانلود بفرمایید. 

.

دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی – تقویت لیسنینگ آیلتس

در اینجا لینک دانلود تمامی قسمت های این سریال با کیفیت بالا و زیرنویس انگلیسی در دسترس شما عزیزان می باشد:

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part1_(www.ielts2.com).rar - 2.3 GB
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part2_(www.ielts2.com).rar - 2.0 GB
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part3_(www.ielts2.com).rar - 2.2 GB
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part4_(www.ielts2.com).rar - 2.2 GB
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part5_(www.ielts2.com).rar - 2.2 GB
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part6_(www.ielts2.com).rar - 2.3 GB
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part7_(www.ielts2.com).rar - 2.0 GB
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part8_(www.ielts2.com).rar - 1.9 GB

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره سریال شرلوک هلمز

سریال “شرلوک هلمز” یک سریال تلویزیونی بریتانیایی است که بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۴ تولید شده است. این سریال بر اساس داستان‌های شرلوک هلمز نوشته شده توسط آرتور کانان دویل بوده و با بازی جرومی برتون در نقش شرلوک هلمز و دیوید بریل در نقش دکتر واتسون، به یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های تلویزیونی این داستان‌ها تبدیل شده است.

در این سریال، شرلوک هلمز به عنوان یک کارآگاه خصوصی با استعداد و دکتر واتسون به عنوان همکار و دوست صمیمی او، به حل پرونده‌های جنایی و معمایی می‌پردازند. این سریال با الهام از داستان‌های اصلی آرتور کانان دویل، ماجراهای جذاب و پرمخاطبی را به تصویر می‌کشد.

سریال “شرلوک هلمز” قدیمی با استفاده از فضای و محیط‌های قدیمی لندن و بازی بازیگران برجسته خود، توانسته است جای خود را در قلب طرفداران داستان‌های جنایی و معمایی بگیرد. اگر به دنبال تجربه‌ای کلاسیک و فوق‌العاده از داستان شرلوک هلمز هستید، ممکن است لذت ببرید از تماشای این نسخه قدیمی و جذاب از سریال “شرلوک هلمز”.

سریال “شرلوک هلمز” با تمامی اجزای آن، از جمله بازیگری، داستان، محیط و فضا، موسیقی و کارگردانی، به خوبی تلاش کرده است تا جذابیت و جذابیت خود را حفظ کند. بازی جرومی برتون در نقش شرلوک هلمز بسیار قابل توجه است و او توانسته است شخصیت پیچیده و عجیب شرلوک هلمز را به شکل عالی به تصویر بکشد. همچنین بازی دیوید بریل در نقش دکتر واتسون نیز بسیار قابل توجه و جذاب است.

داستان‌های معمایی و جنایی این سریال بسیار جذاب و پرهیجان هستند و همراه با تنش و رمز و رازهای پیچیده، برای تماشاگران جذابیت زیادی دارند. همچنین فضا و محیط قدیمی لندن که به خوبی تداعی شده است، احساس واقعیت و جذابیت داستان را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، سریال “شرلوک هلمز” یک سریال کلاسیک و جذاب است که باز هم پس از سال‌ها از انتشار آن، توانسته است جایگاه خود را در دل تماشاگران حفظ کند. اگر به داستان‌های جنایی و معمایی علاقه‌مند هستید، این سریال قدیمی اما فوق‌العاده را حتماً ببینید.

.

جمع بندی و سخن پایانی

در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) همراه باشید. همچنین برای انجام تست های ریدینگ و لیسنینگ روزانه آیلتس گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) بهترین مکان برای شماست.