دانلود سریال پوآرو زبان اصلی تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود سریال پوآرو زبان اصلی تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود سریال پوآرو زبان اصلی تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود سریال پوآرو زبان اصلی تقویت لیسنینگ آیلتس

یکی از منابع پیشنهادی برای تقویت لیسنینگ و لغت آیلتس، سریال ها به خصوص سریال هایی با لهجه بریتیش و استرالیایی هست. به همین منظور در سال های گذشته در www.ielts2.com اقدام به ارایه چندین مورد از این مجموعه ها کرده ایم. 

در اینجا لینک دانلود سریال پوآور به زبان انگلیسی با زیرنویس انگلیسی برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. لطفا برای دانلود این مجموعه از برنامه مدیریت دانلود مثل IDM استفاده بفرمایید. همچنین برای باز کردن فایل های فشرده به نسخه به روز رسانی شده Winrar نیاز خواهید داشت. مجموعه پیشنهادی بعدی ما برای شما سریال زبان اصلی شرلوک هلمز قدیمی با زیرنویس انگلیسی هست.

.

دانلود سریال پوآرو زبان اصلی تقویت لیسنینگ آیلتس

در اینجا لینک دانلود تمامی قسمت های این سریال با کیفیت با در دسترس شما عزیزان می باشد:

Agatha.Christies.Poirot_Part_1_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_2_(www.ielts2.com).rar - 1.8 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_3_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_4_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_5_(www.ielts2.com).rar - 1.8 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_6_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_7_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_8_(www.ielts2.com).rar - 1.9 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_9_(www.ielts2.com).rar - 2.3 GB 
Agatha.Christies.Poirot_Part_10_(www.ielts2.com).rar - 2.2 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_11_(www.ielts2.com).rar - 2.2 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_12_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_12_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_13_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_14_(www.ielts2.com).rar - 2.1 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_15_(www.ielts2.com).rar - 2.0 GB
Agatha.Christies.Poirot_Part_16_(www.ielts2.com).rar - 2.7 GB

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره سریال پوآرو

سریال “پوآرو” یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی است که بر اساس داستان‌های جنایی نوشته شده توسط نویسنده معروف آگاتا کریستی ساخته شده است. این سریال ابتدا در سال 1989 پخش شد و تاکنون بیش از 70 قسمت دارد.

داستان سریال حول محور کارآگاه خصوصی بلژیکی، هرکول پوآرو است که با استفاده از ذکاوت و تحقیقات دقیق خود به حل پرونده‌های جنایی مختلف می‌پردازد. هر قسمت از این سریال یک داستان جنایی مستقل دارد که با توجه به نقش‌آفرینی عالی دیوید سوچت، بازیگر اصلی سریال، بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.

بسیاری از منتقدان و طرفداران “پوآرو” به عنوان یک سریال جذاب و پرطرفدار ارزیابی میکنند. این سریال با معماهای پیچیده و شخصیت جذاب کارآگاه هرکول پوآرو، توانسته جای خود را در صحنه تلویزیون جهان همیشگی کند.

سریال “پوآرو” با توجه به محبوبیت بالایش، تا کنون در انواع رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی جهانی پخش شده است. این سریال به دلیل داستان‌های جذاب، بازیگران برجسته و تحقیقات دقیق کارآگاه پوآرو، همواره مورد توجه و تحسین بسیاری از بینندگان قرار گرفته است.

در سریال “پوآرو”، هرکول پوآرو به عنوان یک کارآگاه با استعداد و با استفاده از روش‌های خاص خود، به حل پرونده‌های جنایی پیچیده می‌پردازد. او با ذکاوت و دقت خود، از جزئیات کوچک و نادر معماها را حل می‌کند، و قاتلین را رسوا و عدالت را برقرار می‌کند.

بازیگر اصلی این سریال، دیوید سوچت، با بازی برجسته و شخصیت‌پردازی عالی خود، توانسته است نقش هرکول پوآرو را به شکلی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی به تصویر کشیده و برای همیشه در ذهن بینندگان باقی بماند.

با تمام این ویژگی‌های منحصر به فرد، سریال “پوآرو” همچنان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های جنایی در تاریخ تلویزیون محسوب می‌شود و همچنان پابرجاست و طرفداران زیادی دارد.

.

جمع بندی و سخن پایانی

در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) همراه باشید. همچنین برای انجام تست های ریدینگ و لیسنینگ روزانه آیلتس گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) بهترین مکان برای شماست.