دانلود رایگان کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 2

دانلود رایگان کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 2 نوشته Cullen Pauline

دانلود رایگان کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 2 نوشته Cullen Pauline

دانلود رایگان کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 2 نوشته Cullen Pauline

در این پست یکی از کتاب های آموزشی تسک 2 رایتینگ آیلتس آکادمیک برای دانلود رایگان به شما عزیزان تقدیم میشود. این کتاب توسط پائولین کالن (Pauline Cullen) از اگزمینرها و طراحان کتاب های آمادگی آیلتس شناخته شده در سطح جهانی می باشد و خواندن نکات آن به تمامی عزیزان پیشنهاد میشود. همراه با این کتاب، دوره های ویدئویی تدریس رایتینگ سایمن و کتاب Top Tips for IELTS با کیفیت بالا از انتشارات کمبریج را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. 

.

✅ دانلود pdf کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 2 نوشته Cullen Pauline، اگزمینر و طراح کتاب های معتبر آمادگی آیلتس

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود pdf کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 1 نوشته Cullen Pauline، اگزمینر و طراح کتاب های معتبر آمادگی آیلتس

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

.

نگاهی به محتوای این کتاب

دانلود رایگان کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 2

.

درباره کتاب The Key to IELTS Academic Writing Task 2 نوشته Cullen Pauline

کتاب “The Key to IELTS Academic Writing Task 2” نوشته‌ی Pauline Cullen، یک منبع بسیار مفید و کاربردی برای آمادگی و آزمون IELTS می‌باشد. این کتاب به صورت جامع و کامل به تمام جنبه‌های نوشتن در بخش دوم آزمون Academic Writing Task 2 می‌پردازد.

در این کتاب، نکات اساسی و مهم برای نوشتن مقالات تحقیقاتی و تحلیلی در آزمون IELTS آموزش داده شده است. همچنین، مثال‌های واقعی و تمرین‌های عملی در این کتاب وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا مهارت نوشتن خود را بهبود بخشید.

با مطالعه این کتاب، شما قادر خواهید بود تا روش‌های مناسب برای تشخیص سوالات، تدوین جملات اصلی، استفاده از واژگان مناسب و ارائه دیدگاه‌های قوی و متعادل را فرا بگیرید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را در بخش Writing Task 2 آزمون IELTS بگیرید.

بنابراین، اگر قصد دارید آزمون IELTS را قبول شوید و مهارت نوشتن خود را بهبود بخشید، کتاب “The Key to IELTS Academic Writing Task 2” اثر بسیار مفید و پرکاربردی است که به شما کمک خواهد کرد.

.

بهترین منابع رایتینگ آیلتس pdf

در پستی جداگانه به طور مفصل و سطح بندی شده درباره بهترین منابع رایتینگ آیلتس جنرال و آکادمیک pdf صحبت کرده ایم و پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را در این خصوص بازدید بفرمایید.

در مجموع کتاب های رایتینگ آیلتس pdf در سطح مقدماتی کتاب هایی هستند که الزاما برای آیلتس نوشته نشده اند اما تدریس انشا نویسی در زبان انگلیسی یا گزارش نمودار را توضیح داده اند. در فهرستی که در بالا اعلام شد فهرستی از بهترین ها در این خصوص فهرست شده. برای مثال سری کتاب های Longman Academic Series و Inside Writing توسط بسیاری از مدرسان زبان انگلیسی بعنوان بهترین کتاب های سطح بندی شده آموزش رایتینگ ایلتس برای سطح مقدماتی تا پیشرفته که حدودا برابر با نمره 3 تا 6 آیلتس هست معرفی شده است.

در سطح آیلتس کتاب های بسیار خوبی وجود دارد که مشخصا و با جزئیات دقیق در این زمینه صحبت کرده اند. فهرست کامل این منابع و لینک های دانلود رایگان آن ها هم در همین صفحه اشاره شده و در اینجا تکرار نمیکنیم. اما از بهترین ها میتوان به مجموعه Writing for IELTS کالینز، مجموعه 4 مهارتی سطح بندی شده Complete IELTS و Mindset for IELTS و ویدیوهای خودآموز رایتینگ استاد سایمون اشاره کرد.

.

جمع بندی و کلام پایانی

در این صفحه به معرفی یکی دیگر از کتاب های معتبر رایتینگ آیلتس از خانم پائولین کالن از مولفین سرشناس منابع آیلتس پرداختیم. همچنین فهرستی از بهترین منابع سطح پیش آیلتس و آیلتس رایتینگ هم برای بررسی در صفحه جداگانه معرفی شدند. پیشنهاد پایانی ما کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) برای دریافت جدیدترین و معتبر ترین منابع آیلتس و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما برای شرکت در رایتینگ نویسی های روزانه و تست زنی های آیلتس هست.