دانلود رایگان کتاب Barron’s writing for IELTS

دانلود رایگان کتاب Barron's writing for IELTS

دانلود رایگان کتاب Barron’s writing for IELTS

دانلود رایگان کتاب Barron’s writing for IELTS

کتاب Barron’s writing for IELTS را میتوان یکی از بهترین کتاب های رایتینگ نگاشته شده در زمینه مهارت نوشتاری آیلتس آکادمیک و جنرال دانست. در این کتاب که نوشته Dr. Lin Lougheed استاد دانشگاه کلمبیا میباشد، کوشش شده هر دو Task رایتینگ آکادمیک و جنرال بصورت گام به گام به ساده ترین شکل ممکن توضیح داده شود و معیارهای نمره دهی اگزمینر های آیلتس به صورت شفاف توضیح داده شده است.

این کتاب از مجموعه بهترین منابع آیلتس برای زبان آموزان خودخوان به شمار میرود. پیشنهاد میکنیم حتما از این مجموعه ارزشمند بازدید بفرمایید.

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب Barron’s writing for IELTS

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

.

محتوا کتاب Barron’s writing for IELTS

فصل های اصلی این کتاب به صورت زیر هستند که در واقع سنجه ها یا معیارهای مورد نظر اگزمینر آیلتس در هنگام نمره دهی و تصحیح رایتینگ ها را شامل میشوند.

1. Task Achievement/Task Response

Academic Writing Task 1(Charts/Graphs/Tables/Process Diagrams)
Step 1: plan
Step 2: Write
Step 3: Revise

General Writing Task 1(Letter)

Step 1: plan
Step 2: Write
Step 3: Revise

Academic/General Training Writing Task 2
Step 1: plan
Step 2: Write
Step 3: Revise

2. Coherence and Cohesion

Paragraphing
Pronouns
Transition Words and Phrases

3. Lexical Resource

Word Families
Synonyms
Spelling

4. Grammatical Range and Accuracy

Articles
Subject-Verb Agreement
Real Future Conditionals
Unreal Conditionals
Adjective Clauses with Subject Relative Pronouns
Adjective Clauses with Object Relative Pronouns
Active and Passive Voice
Parallel Structure
Sentence Types
Punctuation

.

درباره کتاب رایتینگ بارونز

کتاب Barron’s writing for IELTS شامل ۱۶ فصل است که هر فصل به یک موضوع خاص اختصاص داده شده است. در این کتاب، نکات و راهکارهای مهم برای نوشتن مقاله های آکادمیک در بخش دوم آزمون آیلتس (writing) به زبان ساده و قابل فهم آموزش داده شده است.

در فصل اول کتاب Barron’s writing for IELTS، به معرفی بخش نوشتن در آزمون آیلتس، نحوه برخورد با سوالات و تکنیک های نوشتن پاسخ در آزمون آیلتس پرداخته می شود. در فصل های بعدی، نحوه نوشتن مقالات توضیحی، مقایسه‌ای و علت و معلولی، نحوه استفاده از واژگان و اصطلاحات مناسب، نحوه ساختاردهی و ساختار مقالات، تمرینات مختلف برای تقویت مهارت نوشتن و … آموزش داده می شود.

به علاوه، با دانلود کتاب Barron’s writing for IELTS این امکان را خواهید داشت تا نمونه سوالات و پاسخ های تحلیلی به همراه توضیحات دقیقی که به زبان آموزان کمک می کند تا با ساختار و نحوه نوشتن مقاله های آکادمیک در آزمون آیلتس آشنا شوند دسترسی داشته باشید. همچنین، در انتهای کتاب، یک فصل خلاصه و تلاش برای بهبود مهارت های نوشتاری در آزمون آیلتس به زبان آموزان ارائه شده است.

در کل، کتاب Barron’s writing for IELTS یک منبع مفید و جامع برای زبان آموزانی است که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند و می خواهند مهارت های خود در نوشتن مقاله های آکادمیک را بهبود بخشند.

.

دانلود رایگان کتاب Barron’s writing for IELTS – مطالب پیشنهادی

خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس