تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس تسک 1 و 2

پیش از این درباره تعیین سطح رایگان اسپیکینگ صحبت کردیم. در این صفحه درباره تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس که از سال 1395 هم در سایت www.ielts2.com و هم در کانال تلگرامی ما انجام میشود صحبت خواهیم کرد. لطفا در این خصوص توضیحات مربوطه و منابع پیشنهادی را دنبال بفرمایید.

.

عضویت در گروه تلگرامی سایت www.ielts2.com

دوستان عزیز در گروه تلگرامی (https://t.me/ielts2group) این سرویس با کیفیتی بالا در دسترس تمامی اعضا قرار داده شده است. با عضویت در این گروه درخواست خود را مطرح بفرمایید.

.

تصحیح رایگان رایتینگ شامل چه مواردی هست؟

چه در رایتینگ هایی که با پرداخت هزینه و چه رایتینگ هایی که به صورت رایگان تصحیح میشوند، کوشش مصحح بر آن است که بر بزرگترین خطاهایی که در جدول تعیین نمره رایتینگ یا Band Score Descriptor به صورت رسمی توسط IDP و دیگر مالکان آیلتس مشخص شده تمرکز داشته باشد و تمامی خطاها را فهرست کند. در سطوح متوسط آیلتس مثل نمره های 6 تا 7، معمول ترین خطاها شامل بی ربط نوشته و عدم ارایه پاسخ کامل به سوال، و عدم وجود انسجام کامل در توضیحات هست. در رتبه کمتری از اهمیت معمولا خطاهای دستوری و گرامری جای دارند.

اگر کار به خوبی انجام شده باشد و زبان آموز به درستی به خطاهای خود پی ببرد، امید هست در نگارش رایتینگ های بعدی این موارد رعایت شده و نمره بالاتری به دست آید. پیشنهاد میکنیم پیش از نوشتن رایتینگ ها حتما آموزش های رایگان مدرس بین المللی آیلتس که در گذشته اگزمینر های رسمی آزمون بوده اند را حتما بررسی بفرمایید.

.

آشنایی با معیارهای نمره دهی رایتینگ آیلتس

اگر با معیارها و جدول نمره دهی رایتینگ آیلتس آشنایی ندارید حتما نگاهی به پست آموزشی مربوطه در این زمینه بیندازید. بدون اطلاع دقیق از این سنجه ها امکان رسیدن به نمره های بالاتر وجود ندارد. به طور خلاصه چهار معیار (1) لغت، (2)گرامر، (3)انسجام متن و (4) پاسخ کامل به سوال تعیین کننده نمره نهایی شما در کارنامه هستند.

.

بهترین منابع رایتینگ از مقدماتی تا آیلتس

مجموعه ای سطح بندی شده از بهترین منابع رایتینگ آیلتس از سطح مقدماتی تا آیلتس را میتوانید در پستی جداگانه بررسی و دانلود بفرمایید. این مجموعه در هر سطحی که باشید آموزش های لازم را برای شما

.

نمونه آموزش رایگان ویدیویی رایتینگ آیلتس سایمون

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی آیلتس

.

تصحیح رایتینگ آیلتس – بیشتر بخوانید

هوش مصنوعی برای تصحیح رایتینگ آیلتس