دانلود کتاب Maximiser Writing pdf آیلتس

دانلود کتاب Maximiser Writing pdf آزمون آیلتس

دانلود کتاب Maximiser Writing pdf

دانلود کتاب رایتینگ Maximiser دکتر معمارزاده

سری کتاب های کمک آموزشی آیلتس دکتر معمارزاده با نام Maximiser در مهارت رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ سالها از منابع زبان آموزانی بوده که به صورت خودآموز در حال تمرین برای امتحان آیلتس هستند. این منبع ضمن ارایه صدها سمپل قابل اعتماد رایتینگ آیلتس تسک 1 و 2 آیلتس جنرال و آکادمیک، ساختارهایی ثابت برای زبان آموزان سطح پایین تر یا افرادی که تایم کمتری برای آزمون دارند ارایه میکند.

این کتاب یکی از کتاب های فهرست بهترین منابع خودخوان آیلتس جنرال و آکادمیک ما می باشد. پیشنهاد میکنیم حتما از این فهرست ارزشمند بازدید بفرمایید.

.

✅ لینک های دانلود pdf سری کتاب های دکتر معمارزاده

لینک دانلود pdf کتاب Writing Maximiser / لینک دانلود پشتیبان تلگرام

لینک دانلود pdf کتاب Reading Maximiser / لینک دانلود پشتیبان تلگرام

لینک دانلود pdf کتاب Speaking Maximiser / لینک دانلود پشتیبان تلگرام

.

نگاهی به محتوای این کتاب:

دانلود کتاب Maximiser Writing pdf

دانلود کتاب Maximiser Writing pdf

درباره سری کتاب های آیلتس ماکسیمایزر

کتاب های دکتر معمارزاده بیش از 10 سال است که در صدر فهرست بهترین منابع آیلتس به خصوص برای زبان آموزان خودخوان یا Self study بوده است و ده ها هزار زبان آموز آیلتسی به خوبی با آن ها آشنایی دارند. شاید بتوان ادعا کرد پر استقبال ترین این مجموعه کتاب اسپیکینگ معمارزاده بوده است اما کتاب رایتینگ هم با فاصله اندک در فهرست بهترین ها جای داشت هاست.

فرمت و محتوای این کتاب ها به این صورت هست که بعد از یک آموزشی کلی درباره اصول رایتینگ آیلتس و باید ها و نبایدهای کلی، مجموعه بسیار بزرگی از سمپل های تسک 1 و 2 آزمون آیلتس که دربرگیرنده مهم ترین و رایج ترین تاپیک ها می باشد در دسترس خواننده قرار میگیرد. این سمپل ها به خوبی خواننده را با فضای سوالات رایتینگ آیلتس تسک 1 و 2 آشنا کرده و فرمت پاسخ ها الگوی بسیار خوبی برای ایشان خواهد بود. از دیگر مزایای رایتینگ آیلتس معمارزاده پوشش کامل سرفصل های رایتینگ و سمپل های آیلتس آکادمیک و جنرال می باشد.

یکی از برجسته ترین ویژگی ها و شاید از عوامل موفقیت کتاب رایتینگ آیلتس معمارزاده، ارایه ساختارهای ثابت و کلیشه ای کاربردی و اصلاحالا “نمره آور” در این کتاب هست که گرچه امروزه با جریمه اگزمینر آیلتس روبرو خواهد شد، در گذشته یک میان بر برای کسانی بود که آشنایی زیادی با فضای آیلتس نداشتند و قصد داشتند هر چه سریعتر این آزمون را با حداقل نمره به نتیجه برسانند.

.

منابع تکمیلی برای رایتینگ آیلتس

رایتینگ آیلتس معمارزاده میتواند گام اول آشنایی شما با سمپل های رایتینگ آیلتس باشد. در کنار این کتاب به شما مجموعه ویدیوهای خودآموز رایتینگ آیلتس سایمون و اگر سطح شما خیلی بالا نیست، سری کتاب های سطح بندی شده آموزش رایتینگ آیلتس pdf را پیشنهاد میکنیم.

.

معرفی کتاب رایتینگ آیلتس – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.