فهرست مدرسان دارای مدرک آیلتس

فهرست مدرسان دارای مدرک آیلتس

فهرست مدرسان دارای مدرک آیلتس

فهرست مدرسان دارای مدرک آیلتس

امروزه شمار بیشتر و بیشتری از زبان آموزان آگاهانه اقدام به جستجو و پژوهش درباره مدرسان و استاد های آیلتس یا تافل میپردازند و مدرسانی را جستجو میکنند که در پس آگهی ها یا نام های کوچک و بزرگ آموزشگاه ها از خود رزومه یا پیشینه آموزشی و کاری قابل بررسی در فضای اینترنت در دسترس زبان آموزان قرار داده اند.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

در حالیکه آگهی ها آکنده است از کسانی که خود را دارنده مدرک های آیلتس 8 یا 9 معرفی میکنند، بسیار اندک هستند استاد هایی که به حق آشکار زبان آموزان در بررسی مدارک ایشان برای تصمیم گیری بهتر احترام گزارده و تصویری از مدرک خود در اختیار ایشان قرار دهند. از این رو کوشش میکنیم مجموعه ای از رزومه استاد هایی که به زبان آموزان احترام گذارده و برای ایشان مستندات و تصاویری از مدارک خود در دسترس قرار داده اند را در اینجا گردآوری کنیم.

استاد ابراهیم تحصنی

استاد احمدرضا توکلی (تصویر حذف شذ!)

استاد محمد پور امیری

مهندس ابوالقاسمی

.

اهمیت داشتن مدرک برای مدرسان آیلتس

از زمان درج اولیه این مطلب در سایت www.ielts2.com سال ها میگذرد اما همچنان برای بسیاری از افراد، چه زبان آموزان و چه مدرسان همچنان اهمیت داشتن مدرک آیلتس بعنوان یک پیش نیاز مشخص نیست. یکی از مهم ترین موارد اثبات توانایی مدرس در به دست آوردن آنچه خود تدریس میکند و در مرحله بعد داشتن یک براورد واقع بینانه از سوی یک مرکز معتبر بین المللی و بی طرف از دانش عمومی زبان انگلیسی و تسلط بر تکنیک های آیلتس ایشان هست. شرکت در ازمون رسمی و ارایه مدرک بیش از هر چیز احترام به افرادی است که به ادعاهای مدرک در زمینه توانایی هایش در زمینه آیلتس باور داشته اند. گرچه داشتن نمره بالا برابر با تدریس خوب نیست اما یک پیشن نیاز کاملا ضروری به شمار میرود. 

.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی idp

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی آیلتس

.

فهرست مدرسان دارای مدرک آیلتس – مطالب پیشنهادی:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان