نمره 7 آیلتس افتخار نیست!

نمره 7 آیلتس افتخار نیست!

نمره 7 آیلتس افتخار نیست!

نمره 7 آیلتس افتخار نیست!

در حال حاضر نمره 7 برای بسیاری از افرادی که قصد دریافت مدرک آیلتس را دارند همچون یک رویای دست نیافتی به شمار میرود. عدم موفقیت تعداد زیادی از شرکت کنندگان آزمون آیلتس در کسب نمره مناسب بدون شک به پدید آمدن این حالت در سال های گذشته دامن زده اما واقعیت این است که نمره 7 اصلا به معنای سطح بالایی از زبان انگلیسی نیست و حتی میتوان ادعا کرد این نمره بیش از اینکه قابل افتخار باشد نشان دهنده سطح بسیار پایین دانش زبان انگلیسی یک شخص، حجم بسیار زیادی از اطلاعاتی که هنوز آموختده نشده و به بیان عامیانه تر نشان دهنده بی سواد بودن یک شخص هست. مهندس ابوالقاسمی با نمره 8 آیلتس و بیش از 15 هزار ساعت تجربه تدریس در یک پادکست صوتی از مجموعه رادیو آیلتس 2 در این زمینه توضیحاتی ارایه کرده اند. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

توضیحات مدرس آیلتس در این زمینه: 

دانلود فایل / بایگانی پادکست های آموزشی Radio-IELTS2 از سال 1395

.

معنای نمره های 9، 8، 7 و 6 آیلتس به زبان ساده

نمره 7 آیلتس افتخار نیست!

نمره 7 آیلتس افتخار نیست!

همانطور که در تصویر بالا مشخص هست، حتی در سطح نمره 8 که برای بسیاری عملا حتی تصور رسیدن به آن هم ممکن نیست، همچنان خطاهایی از سوی شخص سر زده و با مشکلاتی هرچند بسیار اندک در زندگی روزمره روبرو خواهد بود.

این پادکست صوتی و توضیحات برپایه تجربیات شخصی دریافت کننده نمره 8 آیلتس از استفاده از کتاب های نوشته شده به زبان انگلیسی، فیلم و سریال های ساخته شده به زبان اصلی و تعامل هایی از این دست است و به صورت کوتاه به این امر اشاره دارد که حتی نمره 8 آیلتس هم برای بسیاری از شرایط اصلا کافی نیست و در دنیای امروز که امکان دسترسی به منابع آموزش عملا نامحدود هست هدف هیچکس نباید نمره 7 باشد

.

سطح واقعی نمره 7 آیلتس – بیشتر بخوانید:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

5000 پادکست صوتی آموزش زبان انگلیسی رایگان

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان