دانلود کتاب New Insight Into IELTS

دانلود کتاب New Insight Into IELTS

معرفی و دانلود کتاب New Insight Into IELTS

معرفی و دانلود کتاب New Insight Into IELTS

کتاب New Insight into IELTS یکی از کتاب های ارزشمند آموزش آیلتس از انتشارات کمبریج در میان انبوه کتاب های چاپ شده در زمینه آموزش آیلتس است. این کتاب در 4 بخش جداگانه به آموزش چهارچوب کلی و ارائه نکته ها و توصیه های کلیدی در زمینه مهارت های اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ میپردازد. New Insight into IELTS به گونه ای طراحی شده که هم برای تدریس در کلاس های درسی گروهی و خصوصی و هم برای خواندن بصورت خودخوان یا خودآموز مناسب باشد. این کتاب بهمراه کتاب کار یا workbook ارائه میشود که خود منبعی ارزشمند برای تمرین 4 مهارت اصلی آیلتس به ویژه برای زبان آموزانی که در سطح پایین تری قرار دارند است.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب New Insight Into IELTS با فایل های صوتی

 لینک دانلود/ دانلود فایل های صوتی / لینک دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود pdf کتاب تمرین New Insight Into IELTS با فایل های صوتی

 لینک دانلود/ دانلود فایل های صوتی / لینک دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

برتری های کتاب New Insight into IELTS

هدف کتاب New Insight into IELTS زبان آموزانی است که در سطح نمره 5 آیلتس قرار دارند و بدنبال نمره ای بالاتر هستند. این کتاب میتواند تا نمره 6 آیلتس جنرال و آکادمیک سودمند باشد ولی اگر هدف شما نمره 7 یا بالاتر آیلتس است احتمالا به مجموعه ای بزرگتر از کتاب های آیلتس نیاز خواهید داشت.

آموزش دقیق و مشخص نکته ها و کلیات مربوط به امتحان آیلتس به ویژه در بخش های لیسنینگ و ریدینگ. زبان آموزانی که در سطح خیلی بالایی قرار ندارند نیز میتوانند در انجام تمرین های این کتاب تا اندازه ای موفق باشند. دیگر برتری این کتاب در سنجش با دیگر منابع و کتاب های آموزش آیلتس نزدیک بودن مواد آموزشی آن به امتحان آیلتس است. به این معنی که ریدینگ ها و لیسنینگ ها دقیقا بر پایه آزمون آیلتس و آنچه در روز آزمون با آن روبرو خواهید شد طراحی شده و موفقیت در پیشرفت در این کتاب به احتمال زیاد به معنی موفقیت در آزمون اصلی خواهد بود.

همچنین نکته های مربوط به لیسنینگ یا بخش شنیداری و ریدینگ یا بخش خواندن بصورت کاملا شفاف و به زبانی بسیار ساده توضیح داده شده و زبان آموز میتواند به سادگی از آن ها سر در آورده و در آزمون موفق عمل کند.

.

کاستی های کتاب New Insight into IELTS

به باور من از کاستی های این کتاب میتواند به توضیح نسبتا گنگ و نامشخص آن در دو بخش رایتینگ و اسپیکینگ اشاره کرد. بخش های نوشتاری و مکالمه آیلتس در این کتاب آنطور که دو مهارت دیگر آشکار و ساده فهم هستند نبوده و به نوعی نااشکار و خارج از حالت گام به گام و بصورت گسسته آموزش داده شده اند. این ویژگی سبب میشود به ویژه زبان آموزانی که بصورن خودخوان یا با آموزگارانی تازه کار یا غیر حرفه ای کار خود را پیش میبرند احتمالا نتوانند آموزش لازم برای امتحان را دریافت کرده و به نمره مورد نظر خود دست نیابند چرا که حالت آموزش کتاب در این مهارت ها سبب میشود آموزگار سهم بیشتری در توضیح کلاسی و حل کردن نمون های بیشتر داشته باشد. به احتمال زیاد تمامی زبان آموزانی که از این کتاب برای آیلتس کمک میگیرند باید برای بخش های مکالمه و رایتینگ به فکر کتاب هایی دیگر باشند و مستقیما نخواهند توانست از این کتاب بهره بگیرند.

دانلود کتاب New Insight Into IELTS

در پایان باید گفت نحوه آموزش نیز سهم بزرگی در بهره گیری از این کتاب دارد. شخصا با زبان آموزانی برخورد داشته ام که با بهره گیری از همین کتاب سودمند در مهارت های ریدینگ و لیسنینگ که از نقاط قوت این کتاب به شمار میروند نتوانسته اند نمره خوبی بدست آورند و از این رو بهترین حالت استفاده از این کتاب بهمراه استادی خصوصی خواهد بود که با زیر و بم کتاب آشنایی کافی داشته باشد. همچنین بهترین راه برای تمرین با این کتاب خریداری آن از انتشارات و کتابفروشی ها و نه دانلود آن است. با اینهمه میتوانید در پیوند های زیر آن را دانلود فرمایید.

اطلاعات بیشت درباره این کتاب را میتوانید در سایت کمبریج در پیوند زیر مطالعه فرمایید:

https://www.cambridge.org/us/cambridgeenglish/catalog/cambridge-english-exams-ielts/new-insight-ielts

.

آموزش رایتینگ آیلتس – آشنایی کلی با تسک 2 

.

دانلود کتاب New Insight Into IELTS – بیشتر بخوانید:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان