جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

بهترین جزوه گرامر آیلتس pdf

گرامر آیلتس بخشی هست که کتاب ها و منابع آن هم کمتر شناخته شده و مدرسان آیلتس هم کمتر در کلاس های آیلتس آن ها را تمرین میکنند. در اینجا چند موردی از بهترین منابع گرامر آیلتس pdf را برای شما عزیزان در نظر گرفتیم. اطمینان داریم از هر نوعی از فراگیران زبان انگلیسی که باشید این منابع برای شما کارساز هست. این کتاب ها از جزوه هایی کوچک اما موثر تا معتبرترین کتاب ها از معروف ترین انتشارات را شامل میشوند.

یک نکته کوچک اینکه در تکمیل این لیست حتما نگاهی به گلچین بهترین منابع آیلتس به خصوص در بخش دستور زبان و گرامر در همین سایت داشته باشید.

نمونه رایتینگ ساده آیلتس pdf

نمونه رایتینگ های ساده آیلتس

نمونه رایتینگ های ساده آیلتس

دانلود نمونه رایتینگ های ساده آیلتس + جواب

دسترسی به نمونه رایتینگ ساده زبان انگلیسی و ایلتس یکی از نیازهای اصلی عزیزانی است که هنوز در سطح ایلتس نیستند اما قصد دارند با فرمت کلی سوالات رایتینگ یا Essay های آیلتس آشنا شده و در سطح پایین تری تمرین کنند. باید توجه داشته باشید که در مجموع 7 نوع سوال رایتینگ آیلتس در تسک دوم در روز آزمون آیلتس شما ممکن هست.

همچنین آموزش ساده و گام به گام صوتی نوشتن رایتینگ آیلتس تسک 2 را در همین صفحه ملاحظه میفرمایید. برای بررسی آموزش کامل در این زمینه لطفا آموزش گام به گام نوشتن رایتینگ آیلتس Task 2 را ببینید.

دانلود کتاب گرامر لیز – Grammar for IELTS Writing

دانلود کتاب های گرامر لیز

دانلود کتاب های گرامر لیز

دانلود کتاب های گرامر لیز – Grammar for IELTS Writing

لیز(Liz) از مدرسان شناخته شده آیلتس در فضای مجازی که ادعا میشود از اگزمینر های سابق آیلتس نیز هست به همراه سایمن از دیگر مدرسان اقدام به ارایه ده ها ویدئو و جزوه ارزشمند در زمینه آموزش آیلتس کرده اند که کمک فراوانی به شرکت کنندگان آیلتس دوره های قبل کرده است.

در اینجا مجموعه کتاب های گرامر آیلتس لیز یا Grammar for IELTS Writing در 3 جلد همراه با پاسخنامه، جزوه های ایده پردازی و مجموعه کامل ویدئوهای آموزش آیلتس ایشان برای دانلود رایگان در دسترس قرار میگیرد که امیدوارم برای شما مفید باشد. این منبع بهترین کتاب برای نمونه سوالات گرامر آیلتس با جواب pdf به شمار میرود گرچه در آزمون آیلتس مستقیما تست گرامر وجود ندارد.

در پیوند با این مطلب پیشنهاد میکنیم حتما از فهرست بهترین کتاب های خودخوان گرامر آیلتس که پیوسته به روز رسانی میشود بازدید بفرمایید.

دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking

دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell

دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell

دانلود کتاب Idioms For IELTS Speaking نوشته Rachel Mitchell

کتاب “Idioms For IELTS Speaking” به طور جامع اصطلاحات رایج انگلیسی را برای استفاده در مکالمات روزمره و آزمون IELTS پوشش می‌دهد. این کتاب شامل توضیحاتی در مورد هر اصطلاح، مثال‌های کاربردی و تمرین‌های عملی برای تقویت مهارت مکالمه شما است. با مطالعه این کتاب، شما قادر خواهید بود به طور طبیعی و روان از اصطلاحات استفاده کنید و سطح مکالمات خود را بهبود بخشید. این کتاب مناسب برای هر دسته از زبان آموزان، از سطوح مبتدی تا پیشرفته، است و می‌تواند به شما کمک کند تا در آزمون IELTS به نمره‌ی خوبی دست یابید.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای دریافت بهترین کتاب ها و خودآموزهای اسپیکینگ از صفحه دانلود بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس بازدید بفرمایید.

رایتینگ آیلتس Problem Solution

رایتینگ آیلتس Problem Solution

رایتینگ آیلتس Problem Solution

رایتینگ آیلتس Problem Solution

به استناد سایت مرجع idp در رایتینگ آیلتس مجموعا 7 نوع سوال وجود دارد که تک تک آن ها در www.ielts2.com به طور کامل و به صورت گام به گام آموزش داده شده است. در اینجا بر روی نوع سوال Problem Solution یا Cause Solution تمرکز خواهیم داشت که جدیدا بیش از گذشته در آزمون های آیلتس به چشم میخورد و ضمنا به دلایلی که صحبت خواهیم کرد جزء چالشی ترین سوالات رایتینگ آیلتس برای شرکت کنندگان دسته بندی میشوند.

همراه با این آموزش پیشنهاد میکنیم از فهرست دانلود رایگان بهترین منابع آیلتس در بخش رایتینگ در سطح متوسط و آیلتس تا نمره بالای 7 حتما بازدید بفرمایید.