دانلود پارافریز لیسنینگ کمبریج آیلتس pdf

دانلود پارافریز لیسنینگ کمبریج آیلتس pdf

دانلود پارافریز لیسنینگ کمبریج آیلتس pdf

دانلود pdf جزوه پارافریز لغات تست های لیسنینگ و ریدینگ کمبریج آیلتس

در این صفحه چند جلد  از جزوه ارزشمند لغات کلیدی تست های لیسنینگ آیلتس و معادل ها یا پارافریز های آن ها در فایل شنیداری یا Listening Passage برای دانلود رایگان در دسترس هست. نمونه ای از محتوای این جزوه ها در تصویر بالا در مشخص شده و امیدواریم در کسب مهارت لازم در این بخش از آزمون برای شما سودمند باشد. در جزوه ای مشابه، پارافریز تعداد زیادی از لغات ریدینگ های کمبریج آیلتس فهرست شده اند که برای عزیزانی که در این زمینه مشکل دارند بسیار سودمند خواهد بود.

همچنین برای دانلود بهترین منابع لیسنینگ و ریدینگ آیلتس در همین سایت صفحه مربوطه را دنبال بفرمایید.

.

✅ دانلود pdf پارافریز لغات تست های لیسنینگ کمبریج آیلتس جلد 7 تا 11:

✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_7_(www.ielts2.com).pdf - 841 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_8_(www.ielts2.com).pdf - 839 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_9_(www.ielts2.com).pdf - 840 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_10_(www.ielts2.com).pdf - 841 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_11_(www.ielts2.com).pdf - 837 KB

.

✅ دانلود pdf پارافریز تست های ریدینگ آیلتس  کمبریج های 5 تا 15

✅ Cambridge_IELTS_Reading_KEYWORDS_Table_5_15_(www.ielts2.com).pdf - 14.9 MB
 

.

اهمیت Paraphrasing در آیلتس

هیچ موضوعی به اندازه پارافریز ها و شناسایی آن ها در آیلتس اهمیت ندارد. تست های ریدینگ و لیسنینگ آیلتس در واقع عبارتند از پارافریز یا بازنویسی و بازگویی هایی از عبارت ها و مفاهیم مشابه و در همین تغییر و بازگویی ها هست که طراحان سوالات آیلتس به سنجش دایره لغات، درک مطلب، گرامر، شناسایی Fact ها و Opinion ها و دیگر مهارت های مهم زبان انگلیسی می پردازند.

در 2 مهارت دیگر آیلتس یعتی رایتینگ و اسپیکینگ هم عملا با همین مهارت بازگو کردن با لغات و گرامر خودمان و تکرار نکردن عبارت ها سر و کار داریم. ایده ها و گفته ها باید بارها تکرار شوند و هر بار میبایست از ساختار جدیدی برای این کار استفاده کرد. مهارت بازگو کردن ایده ها و جهت دادن به آن ها راز موفقیت در اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس می باشد.

در پستی جداگانه در همین سایت درباره تکنیک های پارافریز کردن در رایتینگ آیلتس به صورت کامل و همراه با چندین مثال از رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس صحبت کرده ایم و پیشنهاد میکنیم اگر بدنبال نمره بالا در هر یک از مهارت های آیلتس هستید حتما این آموزش را دنبال بفرمایید.

دانلود مجموعه پارافریز لیسنینگ کمبریج آیلتس به شما کمک میکند به صورت مشخص نحوه اعمال این تکنیک ها در مهارت لیسینگ را بررسی کرده و با ذهنیت بهتری در آینده تست زنی بفرمایید. جزوه مشابهی از پارافریز های ریدینگ آیلتس در پستی جداگانه در دسترس هست که پیشنهاد میکنیم حتما این جزوه pdf را دانلود بفرمایید.

.

پارافریز لیسنینگ آیلتس – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.