دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf – جلد 1 تا 18

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf - جلد 1 تا 18

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf – جلد 1 تا 18

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf – جلد 1 تا 18

دانلود رایگان کمبریج آیلتس 1 تا 18 – Cambridge IELTS با تست های استاندارد آیلتس و نزدیکترین حالت به سوالات آزمون آیلتس واقعی و اصلی توسط تمامی مدرسان توصیه شده در صدر بهترین منابع آیلتس جای دارند. کتاب های Cambridge IELTS توسط انتشارات معتبر کمبریج منتشر شده و سالانه یک جلد جدید شامل 4 ازمون اصلی منتشر شده و به جلد های قبلی اضافه میشود.

کتاب های کمبریج آیلتس pdf همانطور که اشاره شد از مهم ترین کتاب ها در فهرست دانلودی بهترین منابع آیلتس pdf آکادمیک و جنرال به شمار میروند و تمرین با آن ها را به شما عزیزان توصیه میکنیم.

.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf  – جلد 1 تا 18

در این بخش لینک دانلود مستقیم pdf کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال هر جلد به همراه لینک دانلود فایل های صوتی هر کتاب در دسترس قرار میگیرد. با توجه به اینکه بخش لیسنینگ آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال یکی هست، فایل صوتی مربوط به هر دو کتاب می باشد.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf

✅ دانلود جلد 18 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf

✅ دانلود جلد 17 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf

✅ دانلود جلد 16 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf

✅ دانلود جلد 15 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf

✅ دانلود جلد 14 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf

✅ دانلود جلد 13 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

 

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf

✅ دانلود جلد 12 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 11 کمبریج آیلتس آکادمیک / جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 10 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 9 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 8 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 7 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 6 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 5 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 4 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 3 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 2 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

✅ دانلود جلد 1 کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال / فایل صوتی

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

محتوا کتاب های کمبریج آیلتس

با دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf به 4 سری تست واقعی و معتبر(authentic) آیلتس دسترسی خواهید داشت که توسط انشارات کمبریج و توسط طراحان سوالات آیلتس منتشر میشود و ادعا میشود در آزمون های سال های قبل مستقیما استفاده شده بنابراین شانس تکرار سوالات آن یا دست کم نزدیک بودن آن ها از نظر درجه سختی با سوالاتی که در روز آزمون با آن ها روبرو خواهید بود بسیار بالاست. 

دقت بفرمایید در سری کتاب های کمبریج آیلتس شماره کتاب با درجه سختی ارتباطی ندارد و تنها نشان دهنده جدیدتر یا قدیمی تر بودن کتاب هست. در حال حاضر در تابستان سال 1402(2023) جدیدترین جلد منتشر شده جلد 18 ام و قدیمی ترین جلد شماره 1 هست. گفته میشود جلد های قدیمی تر از 8 از نظر محتوا با تست های امروزی هماهنگی کامل ندارند و بهتر هست استفاده نشوند. 

.

پاسخنامه تشریحی و تحلیل ویدیویی کمبریج آیلتس

با دانلود کتاب های کمبریج آیلتس pdf به پاسخنامه هایی که حالت کلید(Answer key) دارند و بدون توضیح و توصیف و تشریح هست دسترس خواهید داشت که فقط به مشخص کردن پاسخ درست بسنده کرده است. گرچه این پاسخ ها برای زبان آموزان سطح بالاتر احتمالا کفایت میکند اما افرادی که در سطوح پایین تری از زبان انگلیسی برای مثال A2 و B1 هستند کافی نیست و حتی با دانستن پاسخ درست دلیل درست نبودن دیگر پاسخ ها یا پاسخ خودشان همچنان برای ایشان مشخص نیست و حالت سردرگم خواهند داشت.

خوشبختانه در سال های جدید در پاسخ به این نیاز، پاسخنامه های تشریحی برای بسیاری از جلد های این سری در دسترس قرار گرفته که مکان دقیق متن برای پاسخ و کلماتی که هم معنی هستند و جواب با توجه به آن ها مشخص میشود را به صورت دقیق فهرست کرده است. این پاسخنامه های تشریحی سری کمبریج آیلتس pdf را میتوانید دانلود بفرمایید.

بجز پاسخنامه های تشریحی که به صورت متنی در دسترس هستند، تحلیل های جامع ویدیویی کمبریج آیلتس 18 در لینک مربوطه در دسترس هست. همچنین تحلیل های ویدئویی جلد های قدیمی تر(جلد 12، 13، 14 و 15) در صفحه جداگانه از مدرسی خارجی به نام گرت به صورت رایگان در دسترس عزیزان می باشد.

.

جمع بندی و کلام پایانی

کتاب های کمبریج آیلتس pdf در ساده ترین فرم  برای دانلود در این صفحه در دسترس قرار داده شد و لینک ها و توضیحات تکمیلی در این خصوص ارایه گردید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای دریافت جدیدترین منابع آیلتس در کانال دانلودی تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2official) همراه باشید. ضمنا در گروه آیلتسی ما در تلگرام (https://t.me/ielts2Group) میتوانید از امتیاز هایی همچون تست زنی های روزانه ریدینگ و لیسنینگ با توضیح کامل مدرس و تصحیح های رایگان رایتینگ آیلتس برخوردار شوید.