جستجو

دانلود pdf کتاب IELTS Speaking How to improve your IELTS Bandscore

دانلود pdf کتاب IELTS Speaking How to improve your IELTS Bandscore
دانلود pdf کتاب IELTS Speaking How to improve your IELTS Bandscore

دانلود pdf کتاب IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore نوشته Steve Price و Adonis Enricuso

کتاب پیش رو یکی از کتاب های ارزشمند در زمینه مهارت اسپیکینگ ایلتس هست که نگاهی تحلیلی و عمیق به سوالات اسپیکینگ ایلتس و این مهارت به طول کلی دارد و همانطور که در محتوای این کتاب در تصاویر پایین مشخص هست کوشش کرده به صورت دقیق و گام به گام شرکت کننده در آزمون را برای ارایه یک پاسخ منطقی و جامع از نظر اگزمینر آیلتس راهنمایی میکند. بعنوان منبع تکمیلی پیشنهاد میکنیم ویدئوهای آموزشی Keith، اگزمینر سابق آیلتس و سری کتاب های اکچوال اسپیکینگ را دانلود بفرمایید. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore نوشته Steve Price و Adonis Enricuso

دانلود جزوه / دانلود تلگرام

.

محتوا کتاب IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore

دانلود رایگان pdf کتاب IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore دانلود رایگان pdf کتاب IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore دانلود رایگان pdf کتاب IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore

.

درباره کتاب IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore

کتاب “IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore” یک منبع بسیار مفید و کامل برای افرادی است که قصد دارند در آزمون IELTS شرکت کنند و بهبود نمره‌ی Speaking خود را بخصوص ارتقا دهند. این کتاب توسط دو نویسنده با تجربه و ماهر در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی به نام‌های Steve Price و Adonis Enricuso نوشته شده است.

در این کتاب، نویسندگان به صورت جامع به مباحث مختلف مربوط به آزمون Speaking IELTS پرداخته‌اند. آن‌ها از روش‌های مختلف و موثر برای بهبود مهارت‌های مکالمه، افزایش دایره‌ی واژگان و ارتقاء نمره‌ی Speaking در آزمون IELTS به طور جامع و دقیق صحبت می‌کنند.

این کتاب شامل تمرین‌ها، نمونه سوالات و راهکارهای عملی برای بهبود مهارت‌های مکالمه است. همچنین، این کتاب به صورت خلاصه و مفید به مباحث مختلفی مانند گرامر، تلفظ، استفاده از اصطلاحات و عبارات رایج در زبان انگلیسی و… پرداخته است.

“IELTS Speaking: How to improve your IELTS Bandscore” یک منبع بسیار مفید برای هر فردی است که قصد دارد در آزمون IELTS شرکت کند و بهبود نمره‌ی Speaking خود را بهبود بخشد. این کتاب با ارائه‌ی راهکارهای عملی و تمرینات موثر، به خوانندگان کمک می‌کند تا بهبود چشمگیری در مهارت‌های مکالمه‌ی خود داشته باشند و نمره‌ی مطلوب خود را در آزمون IELTS به دست آورند.

.

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.