جستجو

دانلود ویدیوهای Keith Speaking Academy

دانلود ویدیوهای Keith Speaking Academy
دانلود ویدیوهای Keith Speaking Academy

دانلود ویدیوهای Keith Speaking Academy (برای اولین بار در ielts2.com)

Keith Speaking Academy یکی از آموزنده ترین و پرطرفدارترین پادکست های ویدئویی در فضای مجازی در زمینه مهارت اسپیکینگ آیلتس به شمار میرود که توسط Keith، اگزمینر سابق آیلتس تنظیم و در قالب ویدئوهای کوتاه آموزشی و لایو های ویدئویی در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی در دسترس هست. در این صفحه میتوانید مجموعه بزرگی از 211 ویدئو از ایشان را در زمینه آموزش اسپکینگ آیلتس به صورت رایگان دانلود بفرمایید. 

همچنین بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس و 1000 نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf را میتوانید در صفحه ای دیگر در همین سایت دانلود بفرمایید.

.

✅ دانلود ویدیوهای Keith Speaking Academy آموزش اسپکینگ آیلتس شامل 211 ویدئو (اختصاصی ielts2.com)

دانلود پارت 1 / پارت 2 / پارت 3 / پارت 4 / پارت 5 / پارت 6 / پارت 7 / پارت 8 / پارت 9 / پارت 10 / پارت 11 / پارت 12 / پارت 13 / پارت 14 / دانلود پشتیبان تلگرام
🔓 گذرواژه: www.ielts2.com 

.

برتری های مجموعه ویدئویی Keith Speaking Academy

بدون شک از مهم ترین برترین های مجموعه آموزش اسپکینگ آیلتس ایشان یکی قابل اعتماد و صحیح بودن اطلاعات ارایه شده توسط Keith هست چرا که ایشان خود از اگزمینرهای آیلتس بوده اند و بیش از هر کس دیگری با معیارها، باید ها و نباید ها و خطاهای متداول کاندیداها و لغات و گرامر تاثیرگذار آشنایی دارند.

به باور ما از دیگر عوامل برتری این مجموعه میتوان به لهجه زیبای بریتیش ایشان و تلفظ صحیح و آهنگ کاملا طبیعی در تمامی جمله های بیان شده اشاره کرد. این عوامل بجز جذابیت این مجموعه، خود ویدئوها را به یک منبع خوب لیسنینگ آیلتس تبدیل کرده است. 

.

درباره Keith مدرس این دوره ها

کیث یک مربی حرفه‌ای آموزش اسپکینگ آیلتس با تجربه گسترده در کمک به دانش‌آموزان برای بهبود مهارت‌های مکالمه خود برای آزمون آیلتس است. او به دلیل رویکرد خاص خود در تدریس شناخته میشود و محبوب هست. این روش بر روی نیازهای فردی هر دانش‌آموز تمرکز دارد و به آنها کمک می‌کند تا مهارت‌های مکالمه خود را در یک محیط حمایت‌کننده و تشویق‌آور توسعه دهند.

سبک تدریس کیث بسیار تعاملی است و بر توسعه مهارت های کلامی، دقت و اعتماد به نفس در مکالمه انگلیسی تمرکز دارد. ایشان به دانش‌آموزان وظایف و تمرینات مختلف مکالمه ارائه می‌دهد. در نتیجه این تمرین ها جنبه‌های مختلف آزمون مکالمه، مانند توصیف تصاویر، بحث در مورد موضوعات، ابراز نظر و ارائه کنفرانس تمرین میشود.

کیث همچنین بازخورد و راهنمایی ارزشمندی ارائه می‌دهد تا به دانش‌آموزان کمک کند نقاط قوت و ضعف خود را در مکالمه انگلیسی شناسایی کنند. او متعهد به کمک به دانش‌آموزان برای رسیدن به نمره مورد نظر خود در آزمون مکالمه آیلتس است. شیوه تمرین ایشان به زبان آموزان ابزارها و استراتژی‌های لازم برای آموزش اسپکینگ آیلتس و موفقیت در این بخش را ارائه می‌دهد.

مدارک ایشان به استناد وبسایت شخصی کیت به نشانی (https://keithspeakingacademy.com) عبارتند از MSc Digital Education (UK) Trinity Diploma TESOL (UK) BA French and Business Studies (UK)و Certificate in English Language Teaching CELTA (UK)

ایشان در حال حاضر در اسپانیا زندگی میکند و از سال 2017 به صورت آنلاین مشغول تدریس هستند. کیت ادعا میکند تاکنون به 40 هزار زبان آموز تدریس کرده و کانال یوتیوب ایشان (https://www.youtube.com/@EnglishSeakingSuccess) بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد. اطلاعات بیشتر را میتوانید در وبسایت شخصی ایشان که در بالا اشاره کردیم دنبال کنید.

.

مطالعه بیشتر در زمینه اسپیکینگ آیلتس

در این صفحه در خصوص ویدیوهای آموزش اسپیکینگ keith صحبت کردیم. در این وبسایت های مرجع آموزشی زبان انگلیسی میتوانید در خصوص نکته های اسپیکینگ آیلتس، لغات دسته بندی شده موضوعی اسپیکینگ و جدول نمره دهی اسپیکینگ آیلتس اطلاعات خوبی به دست بیاورید:

https://ielts.idp.com/uae/prepare/article-10-tips-ielts-speaking

https://www.ieltspodcast.com/ielts-speaking/ielts-speaking-vocabulary

https://takeielts.britishcouncil.org/ielts_speaking_band_descriptors.pdf

.

جمع بندی و سخن پایانی

در این صفحه درباره ویدیوهای آموزشی کیت و Keith Speaking Academy برای آموزش اسپکینگ آیلتس صحبت کردیم. در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید. 

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.