معنی اصطلاح to have the audacity of در انگلیسی

معنی اصطلاح to have the audacity of در انگلیسی

معنی اصطلاح to have the audacity of در انگلیسی

در این پست قرار هست نگاهی به یکی از اصطلاحات روزمره انگلیسی داشته باشیم. این اصطلاح to have the audacity of هست که در یک ویدئو توسط مدرسان نیتیو و در ویدئوی دیگر توسط مهندس ابوالقاسمی توضیح داده شده. 

.

معنی اصطلاح to have the audacity of در انگلیسی

این اصطلاح حالت آکادمیک و رسمی دارد و زمانی به کار میرود که ما از رفتار بی ادبانه یا گستاخانه و بی ملاحظه کسی بسیار خشمگین هستیم و یک رفتار بدتر از این شخص سر میزند! برای مثال یک راننده تاکسی را در نظر بگیرید که قرار هست شما را به فرودگاه برساند.

این راننده دیر به مقصد می آید، چون بنزین نزده بنزین در وسط راه تمام میشود و باز هم بیشتر معطل میشوید. ضمنا در تمامی مسیر سیگار هم میکشد و با تلفن همراه بلند صحبت میکند! در نهایت زمانی که دیر و با ناراحتی به مسیر میرسید از شما بجز کرایه تعیین شده درخواست انعام و پاداش هم میکند!

در اینجا زمانی که دارید این داستان را برای دوستتان تعریف میکنید میگویید: He had the audacity of asking for a tip

 

خود کلمه Audacity به معنای Having the courage to say impolite things هست. 

 

معنی این کلمه و مثال های آن را در دیکشنری لانگمن ببینید: 
https://www.ldoceonline.com/dictionary/audacity

یک ویدئوی آموزشی در این زمینه در کانال آپارات ما ببینید:

.

.

پیشنهاد کتاب برای مطالعه بیشتر در این زمینه

برای دانلود کتاب های Street Talk و Slang man در زمینه اسلنگ ها و اصطلاحات کوچه بازاری آمریکایی در کانال دانلود ما در تلگرام همراه باشید: 

.

کلام آخر – کاربرد Slang در اسپیکینگ آیلتس

یکی از سوالات متداول زبان آموزان درست بودن یا نبودن استفاده از اصطلاحات غیر رسمی و محاوره ای در آزمونی مثل آیلتس است. باید توجه داشت بهتر است استفاده از این عبارت ها به ویژه اگر حالت غیر رسمی آن ها آشکار هست در حداقل خود باشد.

گاهی میتوان در یک موضوع کاملا مشخص و با توجه به توضیحاتی که شرکت کننده در آزمون ارایه کرده به خوبی از یک عبارت غیر رسمی هم استفاده کرد اما استفاده از چنین مواردی فقط محدود به شرکت کنندگان بسیار حرفه ای در سطح نمره 8 و بالاتر هست که آشنایی کامل با کانتکس مورد نظر و اصطلاحی که قرار هست به کار ببرند دارند. در غیر اینصورت تاثیر آن بدون شک منفی خواهد بود. بنابراین کوشش کنید هرگز از اصطلاحات غیر رسمی و خیابانی در آزمون آیلتس استفاده نفرمایید

.
موفق باشید ❤️