دانلود کتاب Speaking Test of IELTS

دانلود کتاب Speaking Test of IELTS

دانلود کتاب Speaking Test of IELTS

کتاب Speaking Test of IELTS

یکی از کتاب های تنظیم شده توسط اگزمینر های ایرانی در خصوص سمپل های رایج اسپیکینگ و نمونه پاسخ های استاندارد آن می باشد. در این زمینه پیشنهاد میکنیم با دانلود رایگان ویدیوهای آیلتس سایمون که اگزمینر برجسته در سطح جهانی می باشد از جزئیات نحوه ارایه پاسخ در بخش های مختلف اسپیکینگ آیلتس آگاهی پیدا کنید.

✅ دانلود pdf و فایل های صوتی کتاب Speaking Test of IELTS

دانلود رایگان کتاب(در تلگرام) / دانلود فایل های صوتی کتاب

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

توضیحاتی درباره این کتاب

کتاب Speaking Test of IELTS یک منبع کامل برای آمادگی در آزمون مکالمه آیلتس است. این کتاب شامل تمرینات، نمونه سوالات و پاسخ های مدل برای هر یک از سه بخش آزمون مکالمه آیلتس است. همچنین، کتاب حاوی راهنمایی های مفیدی در مورد چگونگی بهبود مهارت های مکالمه و ارائه پاسخ های خود با تمرکز بر موضوعات مختلف است.

این کتاب به صورت کاملاً عملی طراحی شده است و با استفاده از آن، شما می توانید خود را برای آزمون مکالمه آیلتس آماده کنید. به علاوه، کتاب شامل تمرینات و فعالیت های تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری است که به شما کمک می کند تا بهبود یافته و بهترین عملکرد خود را در آزمون داشته باشید.

تعداد زیادی از نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس به همراه پاسخ برای دانلود به صورت pdf در پارت اول، دوم و سوم در سایت www.ielts2.com در دسترس می باشند. همچنین در گروه اسپیکینگ تلگرام ما جدیدترین نمونه سوالات سراسر جهان در دسترس علاقمندان گرامی گذاشته میشود که بدون شک میتواند برای شما سودمند باشد. با عضویت در گروه تلگرامی ما میتوانید از تمامی منابع به صورت رایگان استفاده بفرمایید.

.

دانلود کتاب های اسپیکینگ آیلتس – همراه ما باشید

 در  گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما میتوانید به صورت رایگان تعیین سطح شده و راهنمایی های لازم برای آزمون را دریافت نمایید.