جستجو

معرفی کتاب آسان سازی گام به گام تکلیف یک آیلتس

نام کامل کتاب IELTS Made Easy, Step by Step Guide to Writing a Task 1

کتاب “آسان سازی تکلیف یک آیلتس” یکی از کتابچه‌های خوب برای تکلیف یک رایتینگ آیلتس است. این کتاب توسط سایت ieltsbuddy ارائه شده است و در اینجا برای دانلود مستقیم در دسترس عزیزان قرار می‌گیرد. این منبع انواع 7 نوع سوال تسک اول رایتینگ آیلتس را بررسی میکند.

کتاب مذکور دربرگیرنده توضیحاتی دقیق در زمینه زبان خاص تسک 1 رایتینگ آیلتس در نوشتن نمودارهای خطی، نحوه معرفی چارت ها، نمودارهای پیچیده تر از سطح متوسط، نمودارها میله ای، دایره ای و جدول ها به همراه انواع مخلوطی از ویژوال ها و در نهایت فرایند ها می باشد.

دانلود مستقیم فایل PDF کتاب IELTS Made Easy تسک 1 و 2 به حجم 3.4 مگابایت:

لینک دانلود تسک 1 / لینک دانلود تسک 2 / لینک دانلود تلگرام

کتابچه IELTS Made Easy Task 1

محتوای کتاب:

دانلود کتاب IELTS Made Easy Task 1

درباره این کتاب

کتاب “IELTS Made Easy Task 1” یک منبع مفید برای آمادگی برای بخش رایتینگ آزمون IELTS به شمار میرود. این منبع رایتینگ به شما کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با اصول این مهارت بهترین نتیجه را در بخش نوشتاری این آزمون کسب کنید. این کتاب به صورت جامع و مفصل به تمام جنبه‌های بخش نوشتاری آزمون IELTS می پردازد. و به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با موضوعات مختلف، ساختارهای جملات و کلمات مناسب برای تسلط بر این بخش آشنا شوید.

این کتاب که تیم آیلتس بادی آن را تنظیم کرده است. و شامل تمرین‌ها، نمونه سوالات و راهنمایی‌های مفید برای ارتقاء مهارت‌های نوشتاری شما در آزمون IELTS است. بخش رایتینگ آیلتس نکات و ریزه کاری های زیادی دارد. به همین منظور این کتاب نکات و ترفندهایی را آموزش می دهد. و می‌تواند به شما در افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در این بخش کمک کند.

با مطالعه و تمرین با این کتاب، شما قادر خواهید بود تا استراتژی‌های مناسب را برای حل سوالات بخش نوشتاری IELTS یاد بگیرید و بهبود قابل ملاحظه‌ای در نتیجه آزمون خود داشته باشید.

این کتاب به شما کمک زیادی در بهبود این مهارت خواهد کرد. همچنین برای برخورداری از سرویس تصحیح رایگان رایتینگ میتوانید در کانال تلگرامی ما به نشانی (https://t.me/ielts2WritingCorrection) همراه باشید.

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.