دانلود کتاب رایتینگ تسک 1 رایان 2017

دانلود کتاب رایتینگ تسک 1 رایان 2017

دانلود کتاب رایتینگ تسک 1 رایان

دانلود کتاب رایتینگ تسک 1 رایان 2017

استاد رایان از کشور کانادا از مدرسان شناخته شده در زمینه آموزش دقیق و موشکافانه Task 1 و 2 رایتینگ آیلتس آکادمیک و جنرال میباشد. ایشان با ضبط و ارائه صدها ویدئو و چندین کتاب به آموزش تمامی مباحث رایتینگ آیلتس پرداخته و نگاهی نو و دقیق تر از گذشته به این مهارت آزمون آیلتس دارند. در اینجا آخرین کتاب منتشر شده توسط این مدرس برای سال 2017 تقدیم علاقمندان میشود.

برای دانلود رایگان گلچین منابع آیلتس که این کتاب هم جزئی از آن هست لطفا صفحه مربوطه را بازدید بفرمایید.

.

دانلود pdf کتاب آموزش و سمپل رایتینگ تسک 2 آکادمیک و جنرال

✅ دانلود pdf کتاب آموزش و سمپل رایتینگ تسک 1 آکادمیک

✅ دانلود pdf کتاب آموزش و سمپل رایتینگ تسک 1 جنرال

.

دانلود ویدیوهای رایان (19 + 15 + 50 ویدئو)

لینک دانلود بخش اول / لینک دانلود بخش دوم / لینک دانلود بخش سوم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره رایان مدرس آیلتس

رایان استاد آیلتس یک مدرس حرفه‌ای و مجرب در زمینه آموزش آیلتس (International English Language Testing System) است. او تجربه‌ی بیش از 10 سال در آموزش زبان انگلیسی و آمادگی داوطلبان برای آزمون آیلتس را داراست. رایان با استفاده از روش‌های مدرن و موثر، به داوطلبان کمک می‌کند تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را به سطح مورد نیاز برای قبولی در آزمون آیلتس برسانند. او همچنین منابع و مطالب آموزشی کارآمد و جذاب را برای دانشجویان خود فراهم می‌کند تا به بهترین نتیجه‌ها دست یابند.

ایشان با توجه به تجربه‌ی گسترده‌ای که در زمینه آموزش آیلتس دارد، به دانشجویان خود راهنمایی‌های مفید و ارزشمند ارائه می‌دهد تا آمادگی خود را برای قبولی در آزمون آیلتس بهبود بخشند. او به دانشجویان خود تکنیک‌ها و راهکارهای موثر برای افزایش نمره‌های آزمون آیلتس آموزش می‌دهد و با توجه به نیازهای هر دانشجو، برنامه‌های آموزشی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کند. رایان استاد آیلتس با توجه به پشتوانه‌ی قوی دانش و تجربه‌ی خود، به دانشجویان خود اعتماد به نفس و انگیزه لازم برای رسیدن به موفقیت در آزمون آیلتس می‌دهد.

تقریبا تمامی محتوای آموزشی ایشان مربوط به رایتینگ آیلتس آکادمیک و جنرال هست که شامل چند کتاب و چند مجموعه ویدیو می باشد. دانلود کتاب رایتینگ تسک 1 رایان که در این صفحه در دسترس هست از همین مجموعه هست اما ویدیوهای رایتینگ تسک 1 و 2 رایان را میتوانید در نشانی مشخص شده دانلود بفرمایید.

.

تست زنی و دانلود منابع آیلتس در تلگرام

در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید.