تبدیل نمره آیلتس آکادمیک به جنرال

تبدیل نمره آیلتس آکادمیک به جنرال

تبدیل نمره آیلتس آکادمیک به جنرال

“من قبلا آیلتس آکادمیک دادم و 7 گرفتم. حالا ازم جنرال خواستن. میتونم اون کارنامه رو تبدیل کنم؟ یا بجای جنرال رو ازم قبول میکنن چون سخت تره؟” این ها سوالات متداولی هست که زبان آموزان بارها در سال های گذشته از من پرسیدند.

اجازه بدید خیلی کوتاه خدمتتون عرض کنم که تبدیل کارنامه های دریافتی به همدیگر اصلا ممکن نیست و کلا آیلتس جنرال و آکادمیک برای مقاصد مختلفی تنظیم شده و حتما باید برای هر کدوم در یک آزمون جداگانه شرکت کرد. اما در یک حالت میشه تبدیل آیلتس آکادمیک به جنرال یا برعکس یا تبدیل آیلتس عادی به UKVI یا LifeSkills رو انجام داد. اگر این اطلاعات میتونه برای شما مفید باشه تا پایان این پست کوتاه همراه ما باشید. 

.

تبدیل نمره آیلتس آکادمیک به جنرال

تنها در یک حالت تبدیل آیلتس ها به یکدیگر ممکن هست و آن پیش از برگزاری آزمون می باشد. برای مثال اگر برای آزمون آیلتس آکادمیک ثبت نام کردید و به شما خبر داده شده که به آیلتس جنرال یا آیلتس UKVI نیاز دارید همچنان میتوانید در شرایط خاصی آزمونی که پول آن را پرداخت کردید و به نام شما ثبت شده را تبدیل کنید. اما شرایط این تبدیل چگونه هست؟

.

شرایط تبدیل آزمون های آیلتس به همدیگر

وبسایت سنتر برگزار کننده آیلتس ایرسافام بعنوان یکی از معتبرترین سنترها در سایت خود در بخش پرسش های متداول مینویسد: 

“متقاضی میتواند حداکثر تا 37 روز مانده به آزمون کتبی ثبت نام شده به صورت آنلاین و از طریق وب سایت اقدام به انتقال آزمونهای مشخص شده در جدول زمانی آزمونها نماید که پیش شرط آن، باز بودن ثبت نام آزمون و نیز وجود ظرفیت خالی در آزمون مقصد است.

هزینه انتقال 15,370,000ریال بوده و پرداخت به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ایرسافام انجام خواهد شد.

کلیه موارد فوق شامل انتقال از یک تاریخ به تاریخ دیگر، انتقال از یک ماژول به ماژول دیگر(آکادمیک به جنرال و یا بالعکس) می باشد.”

منبع(دسترسی 5 خرداد 1401): https://irsafam.com/faq

.

کلام آخر

در این پست کوتاه دیدیم که تبدیل نمره و کارنامه های آزمون های آیلتس در دو ماژول جنرال و آکادمیک به همدیگر اصلا ممکن نیست اما تبدیل آزمون ها پیش از برگزاری به شرطی که قبل از 37 روز مانده به آزمون این تبدیل انجام شود با پرداخت هزینه تعیین شده از طرف مرکز امکانپذیر هست. امیدواریم اگر این شرایط شامل حال شما میشود بتوانید از آن استفاده بفرمایید. 

در پایان در مسیر رسیدن به نمره مطلوب آیلتس چند لینک پیشنهادی داریم که حدس میزنیم محتوای آن ها برای شما عزیزان جالب توجه و سودمند باشد: 

هزینه آزمون آیلتس در سال 2022 در ایران و کشورهای همسایه دقیقا چقدر هست؟

دانلود رایگان مجموعه ویدئویی آموزش 4 مهارت اصلی آیلتس

لغو آزمون آیلتس با ارایه مدرک پزشکی به چه صورت هست؟

.

موفق باشید ❤️