تجربه آیلتس استامبول ترکیه – شهریور 1402

تجربه آیلتس استامبول ترکیه - شهریور 1402

تجربه آیلتس استامبول ترکیه – شهریور 1402

تجربه آیلتس استامبول ترکیه – شهریور 1402

در این صفحه چند تجربه آزمون آیلتس از شرکت کنندگان ایرانی که در شهر استامبول ترکیه آزمون خود را برگزار کردند در دسترس شما عزیزان می باشد. این تجربیات در گروه و کانال تلگرامی (https://t.me/ielts_trr) متعلق به یک مجموعه اعزام داوطلبان آیلتس به کشور ترکیه منتشر شده است. اگر قصد شرکت در آیلتس در کشور ترکیه را دارید میتوانید از این گروه و دست اندرکاران آن راهنمایی و خدمات زیادی دریافت بفرمایید.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

تجربه آیلتس استامبول ترکیه – شهریور 1402

سلام امیدوارم همتون خوب باشین بچه ها
من امروز چهاردهم امتحان داشتم ساید اروپایی استانبول. همه چیز دقیق و منظم بود با این که مراقب ها یکم دستشون کند بود ولی به موقع همه چی اکی شد.
من ساعت ۷:۳۰ هتل سوفیتل بودم تقریبا ۸ رفتیم برای احراز هویت متاسفانه عکس من مطابقت نداشت با پاسپورت، چندین بار گرفتن که خودم گفتم اگر میخواین مقنعه آوردم سر کنم یا کارت شناسایی دیگه نشون بدم که گفتن نه همین اکیه.

رو میز آب هست با گوش گیر و هدفون و ی سری کاور که برای هدفونه. قبل لیسینینگ هدفون هارو چک میکنن بعد پلی میکنن. به نظر من لیسینینگ امروز سخت بود چون هم سرعتش بالا بود هم جوابش و کش نمیداد و کوتاه میگفت اماپشت سرهم. خیلی دقت بالایی میخواست
مخصوصا پارت سوم افتضاح بود و حالت محاوره ای نداشت انگار  ی نفر از اول تا آخر گفت جواب و.
ریدینگ هم پسیج اول راحت دوم متوسط سوم سخت و استنباطی بود.
رایتینگ به نظرم آسون بود ی مپ داده بود که توسعه یافتنش و نشون میداد. تسک دوم هم این بود که بعضی ها معتقدن باید برای بچه ها کتاب بخونی و بعضی میگن از تکنولوژی و کتاب باید استفاده کنی. Discus both views and give your own opinion.

برای اسپکینگ هم سوالات پارت یکش بیش از حد بود راحت ۱۰ تا یا بیشتر پرسید
راجع به اسمم این که کار میکنم یا دانشجو ام
این که وقتی کار میکنم چه چیزایی مهمه برام
چطور چیزی و به خاطرم میسپارم
(باز یادم افتاد میگم)
پارت دو کتابی که دو بار خوندم
پارت سوم هم راجع به کتاب فیزیکی و اسکرین با فرقش و این که از لحاظ قیمتی چه تفاوتی دارن چرا مردم دوست دارن از اسکرین بخونن آیا تکنولوژی تاثیری داشته روی عادات مردم برای کتاب خوانی.
اهمیت ادبیات و فرقش با هنر های دیگه.
ادبیات چه کمکی میکنه چرا ancient people براشون ادبیات مهم بوده؟
فعلا تا اینجا اینا یادم میاد
و اینم بگم ویدیوکال اصلا استرس نداره اینقدر ریلکس هستین که خودتون عشق میکنین.
قبلش شکلات و آب بخورین حتما.
موفق باشین دوستان عزیزم🌺

.

تجربه آزمون آیلتس آکادمیک امروز 14 سپتامبر/idp/استانبول/اروپایی

سلام وقتتون بخیر
یه چند نکته در مورد آزمون امروز میگم شاید خواستید در گروه شر کنید
Listening
به نسبت کمبریج ها سرعتش بالاتر بود ولی فرمت سوالات همون حالت داشت دقیقا
پارت ۲ ، مفهومی تر بود به نسبت تست های کمبریج

پارت ۱ دو کلمه ای بود
Reading
دقیقا مشابه تست های کمبریج از آسون به سخت بود متن ها ولی متن سوم خیلی مفهومی بود و من واقعا ۳ تا سوال نرسیدم بخونم و شانسی زدم

Writing
به نسبت بقیه اسکیل های این امتحان خیلی بهتر بود ولی چون روحیه امون تو بخش های دیگه خراب کردن ، شاید به این دلیل من خودم نمره از دست داده باشم

تسک ۱ در مورد یک نقشه بود از مکانی در دو سال متفاوت که در اثر ساختن سد یک سری تغییرات و بازسازی ها صورت گرفته بود

تسک ۲ ، discusses both views and give your opinion بود در مورد نظر عده ای برای خواندن داستان برای بچه ها و نظر عده ای دیگر برای استفاده از کتاب و تلویزیون برای خواندن داستان ( استفاده از منابع مدرن)

.

تجربه آزمون آیلتس 9 سپتامبر 2023 استانبول – ترکیه

سلام رفقا وقتتون بخیر
ماژول آزمونی من G بود.
گفتم تجربه ام را از آزمون بگم
۱- در مورد بحث لیسنینگ کمی متد سوالات نسبت به ماک های موجود تغییر کرده، مراقب باشید سورپرایز نشید، یجاهایی از تکنیک keyword و signpost نمیشه استفاده کرد، شروعش مثل سابق از آسون به سخت نیست و بالانس نداره سوالات.
من خودم این بخش را خوب ندادم
بخش آخر لیسنینگ در مورد کمبود fatty acids تو سنین مختلف و با توجه به پراکندگی جمعیت چندتا کشور بود که با اینکه تعداد سوالاتش زیاد بود نسبت به بخش های قبلی قابل دنبال کردن بود.
۲- اسکیل ریدینگ به نظر من آسون تر بقیه بخش ها بود، بالانس سوالات هم مثل گذشته از آسون به سخت بود، منتها ریدینگ آخر که اساسا طولانی تر بقیه است و دو سری سوال matching و سه گزینه ای داره، متن راحتی داشت منتها طولانی بود.
۳- اسکیل رایتینگ فوق العاده آسون بود، اولی نامه ای بود در مورد اینکه یک ویرایشگر و نویسنده مقالات یک مجله، از دیکران دعوت کرده بود که روی خروجی هاش کامنت بذارن و اگر انتقاد یا پیشنهادی دارن بدن،
دومی هم درباره این بود که مردم این روزها تایم بیشتری را به کارکردن بیرون از محل زندگیشون میگذرونن، adv و disadv اش را باید بررسی کنید.
۴- در مورد اسکیل اسپیکینگ هم که امروز دادم اولین تجربه video call من تو این زمینه بود، یکی اینکه به نظر من استرسش کمتره چون تماس چشمی زیادی شما ندارید و خیلی راحت تر میتونید act داشته باشید، اگزمینر من خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد بود و زمین تا آسمون با بچه های ایران فرق میکرد، بخش اولش سوالات عمومی در مورد معرفی بود طبق روال و در ادامه اش رفت سراغ اینکه آیا تا حالا تجربه نواختن آلت موسیقی داشتی، از کی شروع کردی و چطوری جلو بردیش و به نظرت یادگیری نواختن یک ساز سخته ؟ در ادامه گفت آیا در کشور شما دانش آموزها کورس داخل مدرسه موسیقی میگذرونن ؟ چقدر مهمه این موضوع وجود داشته باشه و بهش پرداخته بشه؟
تسک دوم گفت در مورد یه مهمونی که بهت خیلی خوش گذشته بگو، کجا و کی بود؟ چکارهایی اونجا انجام دادی و …
بخش آخر هم که بیشتر چلنج کرد در مورد همین موضوع بود اول اینکه شما تو کشورتون برای چی مهمونی میگیرید(ایده بدم نوروز و یلدا راحت ترین چیزی بود که به ذهنم رسید) بعد گفت مهمونی ها تو خونه است یا بیرون خونه؟ (هر دو را توضیح بدید) و آخرش هم پرسید اگه شما همسایه ای داشته باشین که مهمونی بگیره و سر و صدا راه بندازه، برخوردتون چیه و چکار می کنید.
همین دیگه ✌️
.

منبع گزارشات: 
https://t.me/ielts_tr (G)
https://t.me/ielts_trr (C)

.

تجربه آیلتس استامبول ترکیه – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان