جستجو

استراتژی ساده سه مرحله ای پاسخ به سوالات اسپیکینگ آیلتس

 استراتژی ساده سه مرحله ای پاسخ به سوالات اسپیکینگ آیلتس
استراتژی ساده سه مرحله ای پاسخ به سوالات اسپیکینگ آیلتس

استراتژی ساده سه مرحله ای پاسخ به سوالات اسپیکینگ آیلتس

یکی از بزرگترین اشتباهات در اسپیکینگ آیلتس ارایه یک پاسخ کوتاه و چند کلمه ای به سوالات اگزمینر هست که معمولا در بین شرکت کنندگان سطوح پایین تر مثل نمره 4.5 و 5 شایع هست. در این صفحه کوشش میکنیم با توضیحات کافی استراتژی هایی برای ارایه یک پاسخ جامع به سوالات اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس به شما عزیزان ارایه کنیم.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

استراتژی ساده سه مرحله ای

بهترین و ساده ترین راه برای ارایه یک پاسخ جامع به سوالات اسپیکینگ آیلتس به ویژه در پارت سوم که نیازمند پاسخ های طولانی تر هستیم استفاده از فرمول زیر هست:

Question ==> (1) Give a reason + (2) Add details + (3) Provide example

به این نمونه دقت بفرمایید:

Speaking Question: How can we encourage children to help others?

❌ Short and Inappropriate Answer: I believe we can teach them about it in schools.

✅ Extended and Appropriate Answer: (1) I believe schools can play an important role in encouraging children in this matter. (2) Through several individual and group activities, teachers can demonstrate how important can it be when people in a society learn how to respond when someone is in need. (3) For instance, when teachers show children a video about voluntary activities and how it can dramatically change the life of people who desperately need assistance and for various reasons can’t afford it. 

روش بالا امکان استفاده از لغات و گرامر بهتری را برای زبان آموز فراهم کردن و ایشان میتواند پاسخ خود را به نمره 7 و بالاتر نزدیک کند. استراتژی اشاره شده یک شیوه بسیار ساده اما موثر هست اما روش های بیشتری میتواند برای ارایه یک پاسخ مناسب وجود داشته باشد که در ویدیو و توضیحاتی که در ادامه ارایه شده میتوانید این رویکرد ها را بررسی بفرمایید.

.

طولانی کردن پاسخ در اسپیکینگ آیلتس – 9 تکنیک

دانلود فایل / دانلود مجموعه آموزش های ویدیویی آیلتس

.

چطور پاسخ های طولانی تری به سوالات اسپیکینگ آیلتس بدهیم؟

برای پاسخ دادن به سوالات اسپیکینگ آیلتس، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید تا پاسخ‌های شما طولانی‌تر و جامع‌تر شود:

1. استفاده از ایده‌های محکم: برای پاسخ به سوالات اسپیکینگ، بهتر است از ایده‌های محکم و قابل اثبات استفاده کنید. برای مثال، برای پاسخ به سوالات در مورد تجربیات شخصی خود، می‌توانید به جزئیات بیشتر و تجزیه و تحلیل دقیق تجربه خود بپردازید.

2. استفاده از مثال‌ها و توضیحات: برای توضیح و پاسخ به سوالات، می‌توانید از مثال‌ها و توضیحات استفاده کنید. برای مثال، در پاسخ به سوالات در مورد علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید درباره تجربیات خود با علاقه‌مندی‌های خود صحبت کنید.

3. استفاده از کلمات مفید: برای پاسخ دادن به سوالات، می‌توانید از کلمات و عبارات مفید استفاده کنید. برای مثال، برای پاسخ به سوالات در مورد نظر شما درباره یک موضوع خاص، می‌توانید از عبارات مثل “I believe” و “I tend to agree that” استفاده کنید.

4. تمرین و آمادگی برای تاپیک های مختلف: برای پاسخ دادن به سوالات اسپیکینگ، بهتر است قبل از آزمون تمرین کافی داشته باشید. می‌توانید با دوستان خود یا با یک مربی زبان تمرین کنید تا به پاسخ‌های بهتر و طولانی‌تر برسید.

5. حفظ ریتم طبیعی صحبت کردن: در هنگام پاسخ دادن به سوالات، بهتر است ریتم صحبت کردن خود را نگه دارید و سعی کنید تا به طور طبیعی و جریانی صحبت کنید. برای این منظور، می‌توانید از عبارات و کلمات پرکاربرد و مفید استفاده کنید تا به راحتی از یک موضوع به موضوع دیگر منتقل شوید.

.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی idp

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی آیلتس

.

استراتژی پاسخ به سوالات اسپیکینگ آیلتس – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.