آیا آزمون آزمایشی آیلتس ارزش شرکت کردن دارد؟

آیا آزمون آزمایشی آیلتس ارزش شرکت کردن دارد؟

آیا آزمون آزمایشی آیلتس ارزش شرکت کردن دارد؟

آیا آزمون آزمایشی آیلتس ارزش شرکت کردن دارد؟

در این صفحه در یک فایل صوتی درباره آزمون های آزمایشی آیلتس صحبت خواهد شد. به ویژه بعد از افزایش بسیار زیاد هزینه آزمون آیلتس، برخلاف گذشته زبان آموزان توانایی شرکت چند باره در آزمون آیلتس و رفتن راه “آزمون و خطا” را ندارند و ناگزیر به شرکت در آزمون های آزمایشی یا ماک هستند و در نتیجه بازار این آزمون ها حرارت بالایی پیدا کرده!

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

سوالی که مطرح هست اینکه آیا این آزمون ها بازتاب درستی از سطح و نمره شرکت کنندگان هستند یا بیش از آنچه ماهیت آموزشی داشته باشند برای برگزار کنندگان جنبه تجاری دارند؟ در این فایل صوتی، مهندس ابوالقاسمی با نمره 8 آیلتس آکادمیک و بیش از 10 هزار ساعت تجربه تدریس آزمون های آیلتس و تافل کوشش میکند اطلاعاتی تجربی و منصفانه در این زمینه به علاقمندان ارایه نمایند:

دانلود فایل

.

جایگزین هایی برای آزمون های Mock 

زبان آموزانی که به هر دلیل امکان شرکت در آزمون ماک و تجربه محیط و زمان نشستن بر محیط یک آزمون عمومی را ندارند میتوانند با استفاده از سری کتاب های کمبریج آیلتس(دانلود) یا کتاب های دربرگیرنده آزمون های آزمایشی(دانلود) براوردی از سطح لیسنینگ و ریدینگ خود داشته باشند.

.

تعیین سطح رایگان رایتینگ و اسپیکینگ

 همچنین امکان تعیین سطح رایگان اسپیکینگ و رایتینگ شما وجود دارد. برای براورد رایگان رایتینگ این صفحه و براورد رایگان اسپیکینگ این کانال تلگرام را ببینید.

.

مطالب پیشنهادی:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان