جستجو

آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان

آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان

بسیاری از دوستان درباره وبسایت های برگزار کننده آزمون های ماک یا آزمایشی آیلتس در فضای مجازی به صورت رایگان پرسش داشتند که فهرست این وبسایت ها به همراه برخی توضیحات و سوالات همیشگی زبان آموزان را  در این صفحه خدمت شما ارایه میکنیم. اگر وبسایتی میشناسید که از نظر کیفیت قابل اضافه شدن به این فهرست هست حتما در بخش دیدگاه ها اعلام بفرمایید. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

فهرست وبسایت های آزمون ماک رایگان

https://ieltsonlinetests.com

https://www.bestmytest.com/ielts/test

https://takeielts.britishcouncil.org/take-ielts/prepare/free-ielts-practice-tests

.

آزمون ماک آیلتس چیست؟

آزمون ماک آیلتس در واقع یک آزمون شبیه‌سازی شده از آزمون آیلتس (International English Language Testing System) است. این آزمون از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف در دسترس است و به شما امکان می‌دهد تا قبل از امتحان واقعی، خود را با ساختار و نوع سوالات آزمون آیلتس آشنا کنید و مهارت‌های زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنید. در این آزمون، شامل چهار بخش شنیداری، خواندن، نوشتاری و مکالمه است و نمرات بر اساس معیارهای خاصی ارزیابی می‌شوند.

.

آزمون آزمایشی(Mock) آیلتس تا چه اندازه معتبر هست؟

آزمون‌های ماک آیلتس که توسط سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف ارائه می‌شوند، به صورت کلی با هدف تمرین و آشنایی با ساختار آزمون ارائه می‌شوندو شما برای آزمون اصلی آماده میکنند اما ممکن است عملکرد دقیقی در ارزیابی سطح زبانی شما نداشته باشند و نمره‌هایی که در آزمون ماک آیلتس دریافت می‌کنید چه خوب چه بد، تاثیری بر نمره نهایی آزمون آیلتس واقعی ندارند و صرفا یک آمادگی محسوب میشوند.

آزمون آیلتس واقعی توسط IDP و British Council برگزار می‌شود و معتبرترین آزمون برای ارزیابی زبان انگلیسی است. نمره‌گیری آزمون آیلتس بر اساس استانداردهای بین‌المللی صورت می‌گیرد و توسط اساتید متخصص ارزیابی می‌شود. بنابراین، برخلاف آزمون ماک آیلتس، نمره‌های آزمون آیلتس واقعی معتبر است و بر روی مهارت‌های زبانی و ارزیابی صحیح شما تأثیر می‌گذارد.

در ایران، معتبرترین آزمون های ماک آیلتس توسط خود سنترهای برگزار کننده آزمون اصلی یعنی آیلتس تهران، ایرسافام و دین و دانش برگزار میشوند و در بین شهر های ایران هم معتبر ترین آزمون ها فقط در شهر تهران برگزار میشوند. متاسفانه تجربه ما نشان میدهد که حتی همین سنترها در شهرهای دیگر اصلا کارکرد خوبی ندارند و سوالات و کیفیت برگزاری اصلا با تهران قابل مقایسه نیست. 

.

آیا شرکت در آزمون ماک آیلتس توصیه میشود؟

مهم ترین عملکرد آزمون های آزمایشی، قرار گرفتن در شرایط آزمون اصلی، هماهنگ شدن از نظر روانی و علبه بر استرس هست و صرفنظر از نمره دریافتی، توصیه میشود دست کم یک بار در یک آزمون آزمایشی شرکت بفرمایید و هرگز بدون تجربه آزمون ماک در آزمون اصلی شرکت نکنید تا خطر اشتباه های مربوط به ناآشنایی با روال کار و استرس، موجب کاهش نمره شما در آزمون اصلی با هزینه های گزاف نشود.

اما برای آشنایی با سوالات آیلتس و براورد نمره میتوانید از سری کتاب های معتبر کمبریج آیلتس کتاب حاوی آزمون های شبیه ساز مثل کتاب 6 ازمون آزمایشی کالینز یا دیگر منابع رایگان آنلاین مثل هوش مصنوعی برای ماک اسپیکینگ آیلتس هم استفاده بفرمایید. 

.

لینک های پیشنهادی:

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

دانلود بهترین اپ های اندرویدی آموزش زبان انگلیسی و آیلتس

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.