دانلود رایگان پادکست های ESL Aloud همراه با متن

دانلود رایگان پادکست های ESL Aloud همراه با متن

دانلود رایگان پادکست های ESL Aloud همراه با متن

دانلود رایگان پادکست های ESL Aloud همراه با متن

مجموعه پادکست های زیادی در سایت ielts2.com معرفی شده و لینک دانلود برای آن ها در دسترس هست. مجموعه ای که در این صفحه قصد معرفی آن را داریم مجموعه گلچینی از 140 فایل صوتی ESL Aloud همراه با متن با لهجه بریتیش و مضمون آکادمیک هست که امید داریم مورد پسند شما عزیزان واقع شد. پیشنهاد میکنیم حتما از مجموعه 5000 پادکست انگلیسی آموزشی رایگان این صفحه بازدید بفرمایید. این مجموعه به صورت کاملا رایگان در دسترس می باشد. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود گلچین 140 پادکست ESL Aloud با Text / لینک پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود یکجا گلچینی از پادکست های صوتی ESL به همراه Text به حجم 1.2 گیگابایت

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.

درباره پادکست های ESL Aloud

ESL Aloud یک پادکست آموزشی زبان انگلیسی است که توسط دکتر Aric Mitchell تولید می‌شود. این پادکست برای زبان‌آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته مناسب است و به بهبود مهارت های شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی کمک می‌کند.

هر قسمت این پادکست شامل چند بخش مختلف است که شامل مطالب آموزشی، تلفظ صحیح لغات و عبارات، واژگان جدید، گرامر و موضوعات مختلفی است. همچنین، در هر قسمت داستان‌های کوتاه و جذابی نیز قرار دارد که به شنوندگان کمک می‌کند تا با لغات و عبارات جدید آشنا شوند و درک خود را از زبان انگلیسی بهبود بخشند.

ESL Aloud با استفاده از زبان ساده و قابل درک، به شنوندگان کمک می‌کند تا با لغات و عبارات جدید آشنا شوند و درک خود را از زبان انگلیسی بهبود بخشند. این پادکست شامل موضوعات مختلفی است که شامل موضوعات روزمره، فرهنگی، اجتماعی، علمی و تکنولوژی هستند.

ESL Aloud دارای بخش‌های دیگری نیز مانند “Word of the Day” که در آن یک لغت جدید به همراه تلفظ صحیح و معنی آن آموزش داده می‌شود و “Grammar Bite” که در آن به گرامر و نکات دستور زبان انگلیسی پرداخته می‌شود. همچنین، ESL Aloud دارای فایل‌های PDF برای هر قسمت است که به شنوندگان کمک می‌کند تا مهارت های خود را بهبود بخشند.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.